Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223320/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do MŁK zadanie nr 1 wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego zadanie nr 2 na 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Agrykola 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do MŁK zadanie nr 1 wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego zadanie nr 2 na 2022 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b81b00-275a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005537/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (nr 2) na 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2021/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do wskazanych obiektów Muzeum
(16 sztuk punktów PPE), a także dostawa energii elektrycznej wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF
z fotowoltaiką) przez okres 12 miesięcy.
Zamówienie zostało podzielone na zadania:
a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę energii elektrycznej do 16 sztuk przyłączy PPE;
b) Zadanie nr 2 – dotyczy zarówno dostawy energii elektrycznej jak i usługi odbioru oraz rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) – bilansowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ wraz z wykazem obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889743,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889743,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889743,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889743,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ofertę Wykonawcy - ENTRADE Sp. z o.o., Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 723.369,00zł netto, tj. 889.743,87 zł brutto. Oferta odpowiada wymaganiom SWZ oraz uzyskała najwięcej punktów według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ tj. 100 punktów.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przez firmę ENTRADE Sp. z o.o. (adres: Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce). Niniejsza oferta, spełnia wymagania Zamawiającego i niepodlegających odrzuceniu z innych względów.
Z uwagi na fakt, że ww. oferta jest droższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o 273.369,00 PLN netto, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych oraz sytuacji na rynku energii elektrycznej.
W związku z faktem, że było to już kolejne postępowanie w tym przedmiocie, i nie było ofert konkurencyjnych, a publicznie dostępne informacje o wzrostach cen energii oraz inflacji sugerują, że w kolejnym postępowaniu może się okazać, iż cena będzie jeszcze wyższa, a Zamawiający musi zabezpieczyć dostawę mediów na przyszły rok dla instytucji, Muzeum zwróciło się do organizatora o zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotowego zadania i zwiększenie dotacji podmiotowej w tym zakresie na rok 2022.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do budynków WSSE w Rzeszowie, Tarnobrzegu i Sanoku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Starcza
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i Miasta Ulanów
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.