Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209397/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.8.) Numer faksu: 324765100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Godów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46f06a70-cefe-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont cząstkowy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych oraz regulacja pionowa urządzeń podziemnych - kratek ściekowych i włazów kanałowych na drogach gminnych na terenie Gminy Godów. Łączna powierzchnia ubytków wynosi ok. 1650 m2, liczba urządzeń podziemnych do regulacji pionowej: 3 szt.
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych polegać będzie na:
• oznakowaniu robót – zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu,
• wycięciu uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
• oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,
• profilowaniu zagęszczenie podłoża,
• ogrzaniu bitumu i skropienie naprawionego miejsca i krawędzi pionowych,
• rozścieleniu mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej warstwie o średniej grubości 6 cm. (W przypadku uzupełnienia ubytku o powierzchni powyżej 50m2, mieszankę mineralno-asfaltową należy wbudowywać za pomocą rozkładarki mas bitumicznych)
• zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem wibracyjnym lub w przypadku utrudnionego dostępu płytą wibracyjną,
• posmarowaniu zewnętrznych krawędzi gorącym bitumem lub emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem 0-5mm,
• uprzątnięciu i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu.
Regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, polegać będzie na:
• zdjęciu kratki ściekowej lub włazu kanałowego
• rozebraniu uszkodzonej górnej części studzienki
• odkuciu uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia
• zebraniu i odrzucenie gruzu na pobocze (chodnik)
• wykonaniu deskowania
• ułożeniu i zagęszczenie betonu
• rozebraniu deskowania
• osadzeniu kratki ściekowej lub włazu kanałowego na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242156,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247377,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242156,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H BET- POL RAFAŁ FURMANEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422877237
7.3.3) Ulica: Raciborska 251a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242156,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
- Profilowanie dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego wibracyjnego na terenie Gminy Grudziądz
- Wykonanie remontów dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.