eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaRemonty cząstkowe awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300579545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych, 78

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/891878

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f0b3ef-d17b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030675/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty awaryjne na drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.12.2024.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remonty cząstkowe awaryjne na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace związane z bieżącym utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie dziewięciu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich.
3. Pierwsze remonty tzw. awaryjne remonty po okresie zimowym ubytków na wszystkich drogach powiatowych winny być wykonane w okresie 3 tygodni od wystąpienia sprzyjających warunków atmosferycznych, jednak nie później niż do końca kwietnia 2024 r. Pozostałe remonty będą zlecane na bieżąco, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.
4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi remont ubytku nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 5 cm przy użyciu masy mineralno – bitumicznej metodą "na gorąco" z recyklera lub termosu wraz z cięciem i rozbiórką uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnieniem miejsc cięcia (zgodnie z SST). Wykonanie powyższych prac wiąże się jednocześnie z uporządkowaniem terenu, na którym zostały wykonane.
5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ, zgodnie z ustawą – Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej.
6. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane każdorazowo na zlecenie w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz OFERTA. Wskazane ilości w formularzu OFERTA są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy.
7. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w porozumieniu z Powiatowym Zarządem Dróg, na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pile lub upoważnionego pracownika, w których każdorazowo będzie wskazane miejsce wykonania robót, ich zakres i termin realizacji. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe brutto określone w umowie.
8. W sytuacjach awaryjnych, w przypadku zgłoszenia zaistnienia stanu zagrożenia w bezpieczeństwie ruchu drogowym dopuszcza się zlecenia ustne, które muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie.
9. W przypadku, o którym mowa w pkt 3.8. SWZ Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia do zabezpieczenia miejsca stwarzającego niebezpieczeństwo, a w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia do wykonania robót naprawczych.
10. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić książkę obmiaru w której Wykonawca będzie prowadzić szczegółowy obmiar robót. Jednostką obmiarową jest m2 wykonanego remontu cząstkowego zgodnie z pomiarem w terenie.
11. Zakres robót określony każdorazowym zleceniem podlega protokolarnemu odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych robót należy zgłaszać do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile pisemnie poprzez przedłożenie książki obmiaru przez Wykonawcę, obejmującego rodzaj wykonanych prac oraz ich obmiar. Podstawą wynagrodzenia będą ceny jednostkowe brutto określone w umowie. Obmiar każdorazowo podlega zatwierdzeniu przez komisję. Odbioru wykonanych robót dokona komisja w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę.
12. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem.
13. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
14. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.
15. Zgłoszone przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych robót winny być usuwane na bieżąco jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
16. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby wykonujące roboty drogowe w tym obsługa sprzętu przeznaczonego do przeprowadzenia remontów cząstkowych.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
17. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-BITUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7662006241

7.3.3) Ulica: ul. Klasztorna 17

7.3.4) Miejscowość: Gołańcz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.