Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00318326/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005281067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 600-lecia 90
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 468631481
1.5.8.) Numer faksu: 468631481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cussochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.sochaczew.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e546d6-45eb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00267408/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 " Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cus.sochaczew.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Miniportalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki podawczej /MOPSSochaczew/SkrytkaESP
Wymagania techniczne i organizacyjne dot korespondencji elektronicznej zawiera SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.2. Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie Tel.: 46 863-14-81 e-mail: sekretariat@cussochaczew.pl
w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem Tel.: 46 863-14-81 e-mail: sekretariat@cussochaczew.pl
1) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. " Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w roku 2022 w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku” znak sprawy: CUS.262.4.2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS. 262.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ceny obejmują wszystkie rodzaje usług uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia i powinny zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ceny te będą stosowane do wszystkich klientów, do usług określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Łączna wartość zamówienia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych podlegać będzie porównaniu ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. Łączna wartość zamówienia usług opiekuńczych – max 45pkt cena= cena min/ceny badaniejx45; termin płatności będzie przyznawana w następujący sposób:- 21dni –20 pkt. -14dni–10 pkt.-7dni–0 pkt
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie oceniał sposób wykonania przedmiotu zamówienia przedstawiony przez Wykonawców w Koncepcji Wykonania Usług stanowiącej załącznik do oferty.
Ilość punktów w ofercie badanej
liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 x 35
największa ilość punktów spośród złożonych ofert
Wykonawca, który w ramach podkryteriów jakościowych zapewni najbardziej optymalne rozwiązania spełniające oczekiwania Zamawiającego ponad podstawowy zakres wymagań otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach podkryteriów. Pozostali Wykonawcy, którzy spełnią wymagania w mniejszym stopniu otrzymają odpowiednio mniej punktów w ramach podkryterium zgodnie z zasadami określonymi poniżej. Przedłożona przez Wykonawcę Koncepcja Wykonania Usług musi zawierać odniesienie do świadczenia usług opiekuńczych.
Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:- Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Zdolność techniczna lub zawodowa
1.Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie od 01.01.2018 r. do 30.09.2021 r. , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie– zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia (1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana w okresie następujących po sobie 12 miesięcy lub realizowana w sposób ciągły przez okres następujących po sobie 12 miesięcy umowa ), przy czym wartość 1 usługi w ww. okresie nie może być niższa niż 400.000,00 zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych). W przypadku realizacji umowy przez okres dłuższy niż 12 miesięcy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wykazać wartość umowy za okres 12 następujących po sobie miesięcy.
Do oferty należy złożyć w/w zakresie spełniania warunków stosowne oświadczenie, którego wzór zawiera zał. nr 5 do SWZ
2. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że :
a) posiada co najmniej 10 osób personelu, który będzie realizował u Zamawiającego usługi będące przedmiotem zamówienia, przy czym osoby bezpośrednio świadczące usługi opiekuńcze muszą: - posiadać wykształcenie minimum podstawowe, - posiadać kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych ( przygotowanie zawodowe np. ukończone szkolenie, kursy mogą być to szkolenia i kursy wewnętrzne, zorganizowane przez Wykonawcę), - posiadać minimum roczny staż jako osoba świadcząca usługi opiekuńcze ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez osoby wskazane do prowadzenia tego typu szkoleń zgodnie z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym
b) dysponuje/będzie dysponował 1 osobą (koordynatorem usług do kontaktów Zamawiającym jak również do bezpośredniego osobistego kontaktu z klientami CUS, w stacjonarnym punkcie obsługi dla miasta Sochaczewa, dla osób/rodzin, u których świadczone są usługi) posiadającą co najmniej średnie wykształcenie oraz roczne doświadczenie zawodowe w koordynowaniu usług opiekuńczych. Dokumentem potwierdzającym roczny staż pracy w wykonywanym zawodzie jest zaświadczenie lub świadectwo pracy wystawione przez zakład pracy. W zakresie pierwszej pomocy stosowne zaświadczenie z ukończenia szkolenia.
Do oferty należy złożyć w/w zakresie spełniania warunków stosowne oświadczenie, którego wzór zawiera zał. nr 6 do SWZ
- Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru jak w załączniku nr 1 do SWZ.
Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składa:
- wykaz zrealizowanych usług według wzoru jak w załączniku nr 5 do SWZ (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców), wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość i należyte wykonanie usług,
- wykaz osób, według wzoru jak w załączniku nr 6 do SWZ, które uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określają istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO GARAŻOWEJ STACJI PALIW ZAMAWIAJĄCEGO O POJEMNOŚCI 5000 LITRÓW.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni".
- Świadczenie w 2025 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) NA RZECZ MIESZKAŃCÓW RUMI - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.