eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ)w 2022 roku, z kuchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ)w 2022 roku, z kuchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 156 385

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog/module/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ)w 2022 roku, z kuchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87275d42-fd1f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) z kuchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/59/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na odbiorze i wywozie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) z kuchni zlokalizowanych
w kompleksach wojskowych dyslokowanych w:
1) 35 – 301 Rzeszów, ul. Lwowska 5
2) 35 - 036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22
3) 37 – 400 Nisko, ul. Sandomierska 20
4) 37 – 500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80
5) 37 – 710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22
6) 37 – 700 Przemyśl, ul. 29 Listopada 1
7) 37 - 712 Wojtkowa, Ośrodek Szkoleń Górskich Trzcianiec.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej), dokonywał będzie odbioru UPPZ, w ilości określonej umową, również z m. Rajskie, Łomna, Dębica, Port Lotniczy Jasionka, Krosno, oraz innych miejsc na terenie Podkarpacia wyznaczone rozkazem bojowym ustalone za porozumieniem z Wykonawcą przedmiotu zamówienia.
3. Ilość odpadów przewidziana do odbioru i wywozu, wynosi ok 133 000 kg w ramach zamówienia podstawowego oraz 133 000 kg w ramach zamówienia prawa opcji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania przedmiotu zamówienia od Zamawiającego jeden raz w tygodniu lub w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania przedmiotu zamówienia od Zamawiającego
w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08.00 do 15.00 od poniedziałku do czwartku oraz od 800 do 1300 w piątek a jeżeli odbiór przypada na dzień ustawowo uznany za wolny od pracy, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po tym dniu.
6. W przypadku odbioru przedmiotu zamówienia na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, odbiór będzie następował nie później niż w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Dokładna ilość przedmiotu zamówienia zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia i potwierdzona podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na dokumencie handlowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PRIMA BĄK Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180983603

7.3.3) Ulica: ul. Głowackiego 27

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.