Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 022 487 11 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolnierzak@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa0a8ca3-dbac-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026194/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gm Leszno -II przetarg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakresie usuwania awarii i wykonywania planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej będzie:
1) podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii tj. przyjazd na miejsce awarii i rozpoczęcie prac w celu jej usunięcia, w czasie reakcji nie dłuższym niż wskazany w formularzu ofertowym,
2) usunięcie awarii maksymalnie do 12 godzin od chwili zgłoszenia,
3) w przypadku skomplikowanych awarii nie dających się usunąć do 12 godzin od zgłoszenia, bieżące informowanie zamawiającego o postępach prac i przyczynach przedłużającego się czasu na usunięcie awarii,
4) wymiana uszkodzonych zasuw, hydrantów, zdrojów ulicznych oraz odcinków sieci, jako planowych prac wskazanych i uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy,
5) wykonywanie innych prac zleconych dotyczących infrastruktury sieciowej wodno-kanalizacyjnej na rzecz Gminy Leszno,
6) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii lub planowych prac w zakresie zachowania bezpieczeństwa.
2. Rozliczenie w/w zakresu usług nastąpi na podstawie zestawienia rzeczywiście wykonanych prac dla każdej awarii lub prac planowych przez Wykonawcę w czasie realizacji umowy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy), potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
3. W zakres utrzymania pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego będzie wchodziło:
1) całodobowe, 24h/7 przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o awariach przez osobę dyżurującą,
2) zapewnienie i udostępnienie Zamawiającemu całodobowego kontaktu telefonicznego i mailowego z osobą dyżurującą przyjmującą zgłoszenia,
3) ocena zdarzenia i wstępne zadysponowanie pracowników i ewentualnie sprzętu w zależności od zgłoszenia, w celu pilnego usunięcia awarii i przywrócenia prawidłowego działania sieci,
4) utrzymanie sprawności działania pojazdów i sprzętu,
5) zachowanie gotowości do działania,
6) bieżące, miesięczne utrzymanie sprzętu, pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz bazy magazynowo - transportowej/siedziby, z której odbywać się będzie realizacja niniejszego zamówienia,
7) wstępne zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308760,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308760,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “NAPARTY” USŁUGI WODNO KANALIZACYJNE JANUSZ NAPARTY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291288237
7.3.3) Ulica: PIASKOWA 2
7.3.4) Miejscowość: Błonie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NAPARTY" USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE JANUSZ NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
"NAPARTY" USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE JANUSZ NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308760,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)"
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów - Remont budynku przy ul. Sobieskiego 34-36.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- zakup oprogramowania antywirusowego wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji sprzętu w zakresie udostępnienia prawa licencji użytkowania
- Budowa ul. Szybowników w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Usługa-serwis i konserwacja kotłowni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.