Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171880/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00259598/01 - Wynik z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu pn.:
„Laboratoria Przyszłości”: Zadania 1-6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011179803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikgospodarczy@sp3sulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3sulejowek.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.sp3sulejowek.edupage.org1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu pn.:„Laboratoria Przyszłości”: Zadania 1-6
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e13667a-da6f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037127/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa mateiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Laboratoria Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Przeciwdziałania COVID-19 w ramach projektu pod nazwą „Laboratoria Przyszłości”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.26.05.2022ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Pracownia przyrodnicza1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria
Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul.
Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis
przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 33785,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Pracownia STEAM1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 32925,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Pracownia techniczna1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16502,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Pracownia druku 3D1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 18048,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Pracownia audio-video1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16341,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 37517,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- Dostawa pojazdów silnikowych z podziałem na 3 części
- Kompleksowa obsługa informatyczna Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4."
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów elektronicznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Rozwój edukacji włączającej w Gminie Odolanów
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.