Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00346815/01 - Wynik z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pogwarancyjnej wraz z usługą wsparcia technicznego na sieciowe urządzenia core-owe dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pogwarancyjnej wraz z usługą wsparcia technicznego na sieciowe urządzenia core-owe dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f688d1-e51e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8f688d1-e51e-11ee-9c02-ce2b643d361d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gliwice.nio.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).Wielkość jednej wiadomości nie może
przekraczać 100 MB
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia w pełnym zakresie wymaga
posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z
„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e Zamówienia.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjna wynikającą z treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiający zamieścił w
SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO/DZ–TPbn-381–2–24/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnej wraz z usługą wsparcia technicznego na sieciowe urządzenia core-owe dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Opis przedmiotu zamówienia i specyfikacja asortymentowo -cenowa – załącznik nr 2 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72590000-7 - Profesjonalne usługi komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta nie podlegająca odrzuceniu z najniższą ceną (brutto).
Oferty zostaną sklasyfikowane wg kolejności zaoferowanej ceny ( brutto) od najniższej(najkorzystniejsza) do najwyższej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej :1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi pogwarancyjnej wraz z usługą wsparcia technicznego
na sieciowe urządzenia core-owe o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 złotych brutto.
Zamawiający poprzez wykonaną usługę rozumie usługę, której część zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie określonym powyżej została wykonana na wartość brutto nie mniejszą niż 125 000,00 złotych brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 3.4.1 powyżej, zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże należyte wykonanie zamówienia w zakresie i na kwotę określoną powyżej (w całości).
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeby oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski
w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2) WykoNawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) następującymi osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) dwoma osobami z certyfikatem HCIP Datacom
Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez jedną osobę kilku certyfikatów. Jednocześnie wymaga minimum dwóch osób do obsługi niniejszego zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 2) powyżej, zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże/ą dysponowanie osobami, o których mowa powyżej.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty sporządzonej przy pomocy interaktywnego formularza ofertowego, należy dołączyć wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby dotyczące braku podstaw wykluczenia
z postępowania (jeżeli dotyczy)– załącznik nr 3.1 do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby dotyczące braku spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)– załącznik nr 4.1 do SWZ
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia
(jeżeli dotyczy)– załącznik nr 5 do SWZ
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( jeżeli dotyczy) - załącznik nr 6 do SWZ,
7) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IV ust. 12 SWZ ( jeżeli dotyczy)
8) Zgodnie z zapisami rozdziału VII SWZ - Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego,
że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający oprócz dokumentu o którym mowa powyżej, wymaga od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy
9) W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi zgodnie z zapisami rozdziału IX SWZ oraz art. 58 ust.2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy to wspólników spółki cywilnej i konsorcjum, jeżeli zakres i sposób reprezentacji spółki cywilnej
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, a w przypadku konsorcjum z umowy konsorcjum.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo –w przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy
konsorcjum.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 9 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Szczegóły zawarto w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Szczegóły zawarte w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji naUkrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm. ). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 36 miesięcy
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zobowiązany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
4. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w SWZ.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.30.2025.EK
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.43.2025.EK
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-Technika-Społeczeństwo". Znak sprawy: DZPZ.283.44.2025.EK
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
- ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWAŃ W RAMACH REALIZACJI ZADANIA CYBERBEZPIECZNY POWIAT KOLSKI"
- Zakup 120 godzin asysty technicznej dla środowiska SAN oraz infrastruktury z nim współpracującej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.