Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00103472/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompownią ścieków w miejscowości Lgota Mała - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5
1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003
1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompownią ścieków w miejscowości Lgota Mała - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d566de6c-ca5a-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031641/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompownią ścieków w miejscowości Lgota Mała - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7249354,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego p.n.: „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompownią ścieków w miejscowości Lgota Mała - etap II”.
Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie na podstawie PFU wydzielonego zakresu dla I etapu, kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji pozwalających na uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych oraz zrealizowanie robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia celów opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia dla etapu I z PFU obejmuje w szczególności:
a) wykonanie map do celów projektowych dla przedmiotowego zadania;
b) uzyskanie pisemnych zgód właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie i wykonanie urządzeń kanalizacyjnych (po przedstawieniu im w formie graficznej projektu przebiegu urządzeń przez te nieruchomości);
c) sporządzenie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej;
d) uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków;
e) uzyskanie wypisu i wyrys z MPZP / decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
f) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, opinii, warunków technicznych;
g) uzgodnienie lokalizacji na naradzie koordynacyjnej w Starostwie Powiatowym w Częstochowie;
h) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią;
i) nadzór autorski projektanta;
j) zagęszczenie otworów geotechnicznych celem właściwego rozpoznania terenu i wykonanie dokumentacji geotechnicznej;
k) wykonanie projektu zasilania pompowni ścieków zgodnie z warunkami uzyskanymi u zarządcy sieci (Tauron Dystrybucja);
l) wykonanie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od jego zarządcy – etap budowy;
m) obsługę geodezyjną;
n) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie dokumentacji projektowej;
o) dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania;
p) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków;
q) wykonanie prac związanych z odtworzeniem terenów, na których została zlokalizowana kanalizacja;
r) zabezpieczenie terenu prowadzenia robót budowlanych;
s) inwentaryzację powykonawczą;
t) projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną – jeżeli zajdzie taka konieczność;
u) wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń;
v) wykonanie prób częściowych oraz końcowych;
w) zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem potwierdzenia o braku sprzeciwu lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i pozostałych pozwoleń koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów;
x) odtworzenie nawierzchni dróg i chodników, nasadzenia rekompensacyjne, odtworzenie powierzchni zielonych.
2. Zamówienie dla etapu I z PFU obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla etapu I wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego;
b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem potwierdzenia o braku sprzeciwu.
3. Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmować będzie dla etapu I z PFU wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w części ulicy Głównej i części ulicy Ogrodowej oraz ulicy Krótkiej tj. profile:
- P1-SK8 - ul. Główna/ul. Krótka,
- SK2-SK15 - ul. Ogrodowa,
- SK10-SK23 - ul. Ogrodowa,
- SK70-SR1 - ul. Główna,
- SK2-SR2 - ul. Główna.
Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wynosi około 1.650,00 m (1.638,50 m) a kanalizacji sanitarnej tłocznej około 390,00 m (388,90 m). W etapie tym należy wykonać jedną przepompownię ścieków P1 z zasilaniem i monitoringiem włączonym za pomocą przyłącza światłowodowego do istniejącego systemu wizualizacji.
W tym etapie będą do wykonania również przyłącza sanitarne, zakończone na posesjach studnią przyłączeniową fi 425 mm w ilości 160 szt. Ilość przyłączy po wykonaniu obmiarów, w trakcie prac projektowych może ulec zmianie – może nastąpić zmiana przyłącza na sięgacz lub mogą dojść sięgacze.
Podane długości mogą ulec zmianie ze względu na zmianę lokalizacji przepompowni ścieków P1 oraz samych kanałów.
4. Uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach ceny z umowy oraz czasu na wykonanie zadania.
5. Należy uwzględnić przy opracowywaniu dokumentacji projektowej oraz wykonywaniu robót budowlanych w tym odtworzeniowych, warunki zawarte w decyzji nr 287/U/23 z dnia 16.11.2023 r. Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w odniesieniu do drogi powiatowej oraz warunki zawarte w piśmie nr RGK.7021.1.12.2023 z dnia 23.11.2023 r. w odniesieniu do dróg gminnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja tj. program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla etapu I stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. Kompletny PFU jest dostępy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Więcej informacji w pkt 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6424157,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7637439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6424157,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTHU Stanisław Krupiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731009001
7.3.3) Ulica: Wesoła 13
7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
powierzenie podwykonawcy wykonanie dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski, firma EKOSAN P.I.Ś. s.c. z siedzibą w ul. Tartakowa 82, 42-202 Częstochowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Handlowo-Usługowy Stanisław Krupiński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Handlowo-Usługowy Stanisław Krupiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6424157,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KRUSZYNA
więcej: przetargi KRUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.