eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkowiceModernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie



Og³oszenie z dnia 2023-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Borkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wi¶niewskiego 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@borkowice.asi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: borkowice.bip.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63b1e496-0f5a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00267868

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076379/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63b1e496-0f5a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:\\ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania kontana Platformie
eZamówienia ani logowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Dokumenty elektroniczne,
o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w
przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r.
poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie
pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy
sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ, dokumentów, o których mowa w ust. 10, oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od
rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Borkowice jest: Wójt Gminy Borkowice, siedziba Administratora: Borkowice, ul. ks. Jana Wi¶niewskiego 42, 26 – 422 Borkowice; tel. (48) 675-79-10.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych – Pani± Agnieszkê Radtke, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez przes³anie wiadomo¶ci e-mail: iod@gminaborkowice.pllub tradycyjn± poczt± na wy¿ej podany adres urzêdu.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja obowi±zków Wójta Gminy Borkowice na³o¿onych przez przepisy prawa, w tym w szczególno¶ci: ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorz±dzie gminnym oraz innych przepisów prawa, w tym tak¿e prawa miejscowego, nak³adaj±ce na Wójta realizacjê zadañ publicznych. Podanie danych wynikaj±cych z przepisów prawa jest obowi±zkowe.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych w zwi±zku z wykonywaniem zadañ realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz w przypadku danych osobowych szczególnie chronionych – art. 9 ust. 2 lit. g, gdy przetwarzanie jest niezbêdne ze wzglêdów zwi±zanych z wa¿nym interesem publicznym.
5. Administrator przetwarza Pañstwa dane osobowe w ¶ci¶le okre¶lonym, minimalnym zakresie niezbêdnym do osi±gniêcia celów, o których mowa powy¿ej.
6. Administrator na mocy przepisów prawa uprawniony jest do pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych z zasobów (rejestrów) administracji publicznej.
7. W szczególnych sytuacjach Administrator mo¿e przekazaæ/powierzyæ Pañstwa dane innym podmiotom. Podstaw± przekazania/powierzenia danych s± przepisy prawa (np. inne jednostki gminne, wymiar sprawiedliwo¶ci, administracja skarbowa, instytucje zwi±zane z obs³ug± szeroko pojêtych funduszy unijnych, podmioty zwi±zane z obs³ug± sfery socjalnej – m.in. ZUS, PFRON, GOPS/MOPS) lub umowy powierzenia danych do przetwarzania z podmiotami ¶wiadcz±cymi us³ugi na rzecz Administratora. Odbiorc± danych osobowych bêd± uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi Administratorowi na podstawie odrêbnych umów.
8. Dane osobowe przetwarzane przez Gminê Borkowice przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane, zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Ka¿da osoba, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, ma mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii,
• ¿±dania ich sprostowania,
• usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez Gminê Borkowice. Organem w³a¶ciwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
12. Dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych z wyj±tkiem przypadków przekazywania danych na podstawie umów miêdzynarodowych, których stron± jest Rzeczpospolita Polska.
13. O szczegó³ach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Pañstwo bêdziecie przez merytoryczn± komórkê Administratora Danych prowadz±c± przetwarzanie oraz przez inspektora ochrony danych.
14. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn „.” Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie”” prowadzonym w trybie podstawowym;
15. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem, zastosowanie bêd± mia³y przepisy Kodeksu cywilnego, rozporz±dzenia RODO, Ustawy o ochronie danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „ Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Rzucowie” 26-422 Rzuców, ul. Szkolna 33, w tym w szczególno¶ci:
a. remont elewacji budynku – 423,29m2;
b. remont sanitariatów, w tym:
- instalacje sanitarne wod-kan, instalacja co, elektryczna, ¶ciany, posadzki pomieszczeñ, wyposa¿enie, stolarka drzwiowa;

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawców w celu zapoznania siê z miejscem oraz warunkami realizacji zadania. Zdobyte informacje bêd± pomocne do z³o¿enia oferty. Zamiar odbycia wizji lokalnej Wykonawca zg³asza do Zamawiaj±cego, który ustali termin przeprowadzenia wizji.
Uwaga:
Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty.

2. .Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja – przedmiar robót za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê z po¶ród nie odrzuconych. Ka¿da oferta bêdzie oceniana w skali 100pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wyd³u¿enia gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na warunkach okre¶lonych w pkt V.12 SWZ;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt V.2 SWZ

Sk³adaj±c ofertê wykonawca/y maj± obowi±zek z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz braku podstaw wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu:
1) Aktualizuj±cego o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wg Za³±cznika nr 5 SWZ.

W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej aktualizuj±ce o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz o¶wiadczeñ w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (rozdzia³ V ust. 1 niniejszej SWZ)– SK£ADANE DO OFERTY:

1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu zgodne z za³±czonymi wzorami.
Za³±cznik nr 3 SWZ
Za³±cznik nr 4 SWZ

2) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy pzp oraz o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania – je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego .

3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Za³±cznik nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców oferty wspólnej, z tym, ¿e w tre¶ci o¶wiadczenia nale¿y wskazaæ, który z wykonawców oferty wspólnej spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu i wykona robotê budowlan± – art. 117 ust 4 ustawy pzp.(Za³±cznik nr 4).

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w ofercie (pkt 5).

5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby czy z³o¿eniu oferty wspólnej.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (formularz oferty Za³±cznik nr 1 SWZ, Za³±cznik nr 3 lub 4). Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Za³±cznik nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców oferty wspólnej, z tym, ¿e w tre¶ci o¶wiadczenia nale¿y wskazaæ, który z wykonawców oferty wspólnej spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu i wykona robotê budowlan± – art. 117 ust 4 ustawy pzp.(Za³±cznik nr 4).

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w ofercie (pkt 5).

5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby czy z³o¿eniu oferty wspólnej.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (formularz oferty Za³±cznik nr 1 SWZ, Za³±cznik nr 3 lub 4). Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

10. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany:
1) przedmiotu zamówienia:
a) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
- konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej;
- konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego;
- zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wad, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych;
- zmiany decyzji administracyjnych na podstawie, których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej;
b) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okaza³o siê zbêdne, zmieni³y siê okoliczno¶ci zwi±zane z wykonaniem umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie le¿y w interesie publicznym lub Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, ¿e zakres robót nie mo¿e ulec zmianie o wiêcej ni¿ 15 % zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza siê odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót.
c) dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej, je¿eli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego mo¿liwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materia³ów, które:
- podwy¿sz± jako¶æ wykonanych robót;
- pozwol± na skrócenie terminu wykonania umowy; lub
- pozwol± na wyd³u¿enie okresu eksploatacji robót po ich zakoñczeniu.
2) terminów wykonania zamówienia okre¶lonych w umowie, w przypadku:
a) dzia³ania tzw. si³y wy¿szej, rozumianej przez strony jako ka¿da okoliczno¶æ, niezale¿na od woli stron, uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie zobowi±zañ umownych, której skutków nie mo¿na unikn±æ, wzglêdnie przewidzieæ lub by³y nieuniknione ( np. ograniczenia zastosowane przez rz±d, powód¼, po¿ar, huragan, nawa³nica, ulewne deszcze i inne klêski ¿ywio³owe), o czas tego opó¼nienia. Je¿eli umowa zostanie rozwi±zania z powodu „si³y wy¿szej”, Strony spotkaj± siê niezw³ocznie celem uzgodnienia rzeczowo- finansowego rozliczenia umowy.
b) opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcê;
c) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania umowy;
e) wstrzymania wykonania umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie;
f) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd zmiany w umowie

g) inne przyczyny niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci takie jak: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren robót spowodowany awariami, remontami i przebudowami dróg, ci±gów komunikacyjnych, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, itp.; wyst±pienia okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany przedmiotu umowy, o których mowa powy¿ej, je¿eli okoliczno¶ci te maj± wp³yw na termin wykonania umowy;
h) zmiany wymagañ zwi±zanych ze zmiana lub wydaniem nowego pozwolenia na budowê (w przypadku wyst±pienia) lub zg³oszenia (w przypadku wyst±pienia) dla realizowanego zamówienia, wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego,
i) zmiany po up³ywie sk³adania ofert powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które mia³y wp³yw na mo¿liwo¶æ wykonania umowy w terminie w niej ustalonym;
j) wyst±pienia warunków „si³y wy¿szej”, które uniemo¿liwi³y wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie,
- termin umowy mo¿e ulec zmianie o czas, w jakim wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu umowy;
3) wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku lub zmiany terminu realizacji:
a) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest konieczne na podstawie umowy, albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w umowie;
b) zmiany technologii wykonania robót lub materia³ów zastosowanych do ich realizacji;
c) spe³nienia siê innych okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany umowy, o których mowa w umowie i je¿eli maj± one wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie, w jakim zmiany te maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy.
4) osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do osób wskazanych przez wykonawcê na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ uprawnienia potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê
5) dopuszczalna jest zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy w tym podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, (w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Zmiana podwykonawcy mo¿liwa jest wy³±cznie po wykazaniu braku podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy, zgodnie z postanowieniami SWZ i §12 umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.