eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa systemu/systemów do zaawansowanej oceny serca, w tym w oparciu o obrazy echokardiograficzne na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2023-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu/systemów do zaawansowanej oceny serca, w tym w oparciu o obrazy echokardiograficzne na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu/systemów do zaawansowanej oceny serca, w tym w oparciu o obrazy echokardiograficzne na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45795d8e-0f61-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00267916

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej - projekt „Centrum Badañ Innowacyjnych w zakresie Prewencji Chorób Cywilizacyjnych i Medycyny Indywidualizowanej (CBI PLUS)” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Dzia³ania 1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 .

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umb

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umb

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê, za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umb.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania
i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
1.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1.8. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
1.9. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê
z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku,
ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
 Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U.2021 poz. 1129.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
 Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.1.41.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu/systemów do zaawansowanej oceny serca, w tym w oparciu o obrazy echokardiograficzne na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 7 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Cena ofertowa (C) – 60%
1.2. Termin dostawy (TD) – 40%.

Ad. 1.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poni¿ej kryterium zostanie dokonana
wg nastêpuj±cych zasad:

kryterium CENA OFERTOWA (C):
C min.
C = ---------- x 60
C of.
gdzie:
C min. - cena najni¿sza spo¶ród badanych ofert,
C of. - cena oferty badanej,

Ad. 1.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poni¿ej kryterium zostanie dokonana
wg nastêpuj±cych zasad:

kryterium TERMIN DOSTAWY (TD):
TD min.
TD = ---------- x 40
TD of.
gdzie:
TD min. - najkrótszy mo¿liwy termin dostawy,
TD of. - termin dostawy oferty badanej,

- najkrótszy mo¿liwy termin dostawy to 15 dni roboczych, a maksymalny termin to 26 dni roboczych, od daty z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego

UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD) ilo¶æ punktów obliczona bêdzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (wg za³±cznika nr 1 do SWZ).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie termin maksymalny dopuszczony, tj. 26 dni roboczych.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów P obliczon± wed³ug wzoru:
P = (C) + (TD)
Dla porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmie cenê brutto.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca sk³ada wraz z ofert± ni¿ej wymienione przedmiotowe ¶rodki dowodowe, na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
- deklaracja zgodno¶ci (DoC) wyrobu medycznego potwierdzaj±ca, ¿e oprogramowanie medyczne sklasyfikowane jest w klasie min. IIA lub dokument równowa¿ny;
- dokument DICOM Conformace Statement wydany przez producenta oprogramowania, ¿e system jest zgodny ze standardem DICOM 3.0. (zgodno¶æ z nastêpuj±cymi klasami DICOM, jako SCU i SCP) w zakresie:
- X-Ray Angiographic Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.12.1
- X-Ray Radiofluoroscopic Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.12.2
- Computed Radiography Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1
- Digital X-Ray Image Storage - For Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.1
- Digital X-Ray Image Storage - For Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.1.1
- Digital Mammography X-Ray Image Storage - Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.2
- Digital Mammography X-Ray Image Storage - Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.2.1
- Digital Intra-oral X-Ray Image Storage - Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.3
- Digital Intra-oral X-Ray Image Storage - Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.3.1
- CT Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.2
- Nuclear Medicine Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.20
- Ultrasound Multi-frame Image Storage (Retired) 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.3
- Ultrasound Multi-frame Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.3.1
- MR Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.4
- RT Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.1
- RT Dose Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.2
- RT Structure Set Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.3
- RT Plan Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.5
- Ultrasound Image Storage (Retired) 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.6
- Ultrasound Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.6.1
- Raw Data Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.66
- Secondary Capture Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7
- Multi-frame Single Bit Secondary Capture Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.1
- Multi-frame Grayscale Byte SC Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.2
- Multi-frame Grayscale Word SC Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.3
- Multi-frame True Color Secondary Capture Image Storage 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.4
- Basic Text SR SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.88.11
- Enhanced SR SOP Class
lub dokument równowa¿ny.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

- deklaracja zgodno¶ci (DoC) wyrobu medycznego potwierdzaj±ca, ¿e oprogramowanie medyczne sklasyfikowane jest w klasie min. IIA lub dokument równowa¿ny;
- dokument DICOM Conformace Statement wydany przez producenta oprogramowania, ¿e system jest zgodny ze standardem DICOM 3.0. (zgodno¶æ z nastêpuj±cymi klasami DICOM, jako SCU i SCP) w zakresie:
- X-Ray Angiographic Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.12.1
- X-Ray Radiofluoroscopic Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.12.2
- Computed Radiography Image Storage SOP Class - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1
- Digital X-Ray Image Storage - For Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.1
- Digital X-Ray Image Storage - For Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.1.1
- Digital Mammography X-Ray Image Storage - Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.2
- Digital Mammography X-Ray Image Storage - Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.2.1
- Digital Intra-oral X-Ray Image Storage - Pres. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.3
- Digital Intra-oral X-Ray Image Storage - Proc. SOP - 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.1.3.1
- CT Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.2
- Nuclear Medicine Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.20
- Ultrasound Multi-frame Image Storage (Retired) 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.3
- Ultrasound Multi-frame Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.3.1
- MR Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.4
- RT Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.1
- RT Dose Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.2
- RT Structure Set Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.3
- RT Plan Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.481.5
- Ultrasound Image Storage (Retired) 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.6
- Ultrasound Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.6.1
- Raw Data Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.66
- Secondary Capture Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7
- Multi-frame Single Bit Secondary Capture Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.1
- Multi-frame Grayscale Byte SC Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.2
- Multi-frame Grayscale Word SC Image Storage SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.3
- Multi-frame True Color Secondary Capture Image Storage 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.7.4
- Basic Text SR SOP Class 1.2.840.10008.5.1.4.1.1.88.11
- Enhanced SR SOP Class
lub dokument równowa¿ny.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przes³anek przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp oraz nastêpuj±cych przypadków:
1) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
2) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na zmianie wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nast±pi w odniesieniu do ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, której dotyczy zmieniona stawka podatku VAT – z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto okre¶lona
w Umowie nie podlega zmianie. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy
z powodu wprowadzonej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.
3) Strony dopuszczaj± zmiany Umowy wynikaj±ce z konieczno¶ci uwzglêdnienia bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy. W takim przypadku Strona, która zwróci uwagê na konieczno¶æ zmiany Umowy, zobowi±zana jest niezw³ocznie zawiadomiæ drug± Stronê o zmianie przepisów maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy oraz przedstawiæ propozycjê zmiany Umowy. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê Umowy, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do Umowy.
4) Zmiana Umowy jest ponadto dopuszczalna w sytuacji, gdy:
a) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
b) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania Umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
c) nast±pi³a zmiana b±d¼ wycofanie produktu ze sprzeda¿y; Wykonawca zobowi±zany jest wówczas do niezw³ocznego poinformowania Zamawiaj±cego o tej zmianie i zaproponowania produktu równowa¿nego, który musi byæ zaakceptowany przez Zamawiaj±cego.
2. W przypadku wyst±pienia jakiejkolwiek przeszkody w realizacji Umowy przez Wykonawcê zobowi±zany jest on niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego o zaistnia³ej przeszkodzie. W takiej sytuacji Strony uzgodni± tryb dalszego postêpowania oraz ewentualne nowe warunki realizacji Umowy (w granicach wyznaczonych przez postanowienia Umowy
i przepisy ustawy Pzp).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w systemie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umb

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.