Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306013/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół
w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W STRZELECZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001147254
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@strzeleczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.strzeleczki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7137b31-2160-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkółw roku szkolnym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7137b31-2160-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00304987/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 376480,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Strzeleczki w roku szkolnym 2023/2024”Usługi dowozu świadczone będą w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024 od 4 września 2022r. do 21 czerwca 2023r.(186 dni).
1) Zamówienie będzie polegało na usłudze przywożenia i odwożenia dzieci i uczniów w liczbie 133 osób do Szkoły Podstawowej w Dobrej, Szkoły Podstawowej w Racławiczkach, Szkoły Podstawowej w Komornikach, Szkoły Podstawowej w Zielinie, Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach i Oddziałów Przedszkolnych, autobusem Wykonawcy.
2) Szacowany dzienny łączny przebieg ok. 230 km. Szczegółowe zestawienie tras przewozu wraz z godzinami odwozów i przywozów zostanie podana Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3) Wykonawca powinien dysponować podczas trasy porannej i popołudniowej trzema autobusami wraz z kierowcami, z liczbą miejsc siedzących dla uczniów
i opiekunek (1 x 47 miejsc, 1 x 33 miejsca i 1 x 23 miejsca).
4) Zamówienie będzie realizowane w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych lub kart przejazdu) w krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) oraz na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2010 roku publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1343 z późn. zm.).
Usługi będą realizowane wg poniższych tras:
Trasa 1: Strzeleczki – Wawrzyńcowice - Moszna - Zielina – Kujawy - Strzeleczki (trasa rano x1 przywóz, trasa popołudniowa x 2 odwóz)
Miejscowość wsiadających wysiadających
Wawrzyńcowice- Zielina 1 1
Moszna -Zielina 20 17
Moszna - Strzeleczki - 3
Zielina - Strzeleczki 3 3
Kujawy - Strzeleczki 2 2
Razem 26 26
Powrót ze Strzeleczek trasą nr 1 26 26
Trasa nr 2 Strzeleczki-Buława-Pisarzowice- Łowkowice-Nowy Młyn – Komorniki- Nowy Bud-Dobra- Strzeleczki (trasa rano x1 przywóz, trasa popołudniowa x 2 odwóz)
Miejscowość wsiadających wysiadających
Buława- Dobra 2 2
Pisarzowice - Dobra 22 20
Pisarzowice - Strzeleczki - 2
Łowkowice –Dobra 1 1
Nowy Młyn - Komorniki 4 4
Komorniki - Strzeleczki 3 3
Nowy Bud- Dobra 2 2
Dobra - Strzeleczki 9 9
Razem 43 43
Powrót ze Strzeleczek trasą nr 2 43 43
Trasa nr 3 Strzeleczki- Ścigów - Racławiczki- Serwitut - Smolarnia- Dziedzice – Racławiczki-Ścigów-Strzeleczki (trasa rano x1 przywóz, trasa popołudniowa x 2 odwóz)
Miejscowość wsiadających wysiadających
Ścigów - Racławiczki 13 13
Serwitut - Racławiczki 2 2
Smolarnia - Racławiczki 11 8
Smolarnia - Strzeleczki 3
Dziedzice -Racławiczki 31 28
Dziedzice -Strzeleczki 3
Racławiczki- Strzeleczki 3 3
Ścigów - Strzeleczki 4 4
Razem 64 64
Powrót ze Strzeleczek trasą nr 3 64 64
Usługi dowozu zamówienia będą się odbywać na podstawie umowy z Gminnym Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Strzeleczkach, Rynek 4, 47- 364 Strzeleczki, który jest Odbiorcą usługi dowozu, natomiast Nabywcą jest Gmina Strzeleczki, o numerze NIP 1990090013 oraz REGON 531413107.
Zamawiający zapewnia podczas realizacji usługi w ramach każdej z tras osobę pełniącą funkcję opiekuna, która będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu
w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 212800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Kościelnej 10 w Krapkowicach w roku szkolnym 2023/2024”.Usługi dowozu świadczone będą w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024 od 4 września 2022r. do 21 czerwca 2023r.(186 dni).
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Krapkowicach przy ul. Kościelnej 10 w roku szkolnym 2023/2024. Zadanie będzie polegało na usłudze przywozu i odwozu uczniów do i z Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Kościelnej w Krapkowicach 10 busem Wykonawcy. Bus powinien dysponować liczbą miejsc siedzących 11 (10 uczniów plus opiekun). Szacowany łączny dzienny przebieg – ok.110 km. Trasa poranna: ok. godz. 7.00: Dobra - Smolarnia - Dziedzice - Racławiczki – Buława - Komorniki – Dobra – Krapkowice - Dobra. Trasa popołudniowa: ok. godz.14.00: Dobra - Krapkowice – Dobra – Komorniki – Buława - Racławiczki - Dziedzice – Smolarnia - Dobra. W trakcie odwozu i przywozu uczniów godziny mogą ulec zmianie.
Usługi dowozu zamówienia będą się odbywać na podstawie umowy z Gminnym Zespołem Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół w Strzeleczkach, Rynek 4, 47- 364 Strzeleczki, który jest Odbiorcą usługi dowozu, natomiast Nabywcą jest Gmina Strzeleczki, o numerze NIP 1990090013 oraz REGON 531413107.
Zamawiający zapewnia podczas realizacji usługi osobę pełniącą funkcję opiekuna, która będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkoły, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się w czasie przejazdu, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 163680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAMBOR - Jerzy Jambor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543211199
7.3.3) Ulica: Małgorzaty
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-680
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93911,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93911,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93911,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAMBOR - Jerzy Jambor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543211199
7.3.3) Ulica: Małgorzaty
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-680
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93911,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.