Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00210257/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego
1.3.) Oddział zamawiającego: ZST-E CKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kantaka 6
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zste@promax.media.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zste.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zste_ostrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9be9791-e358-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037227/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja obiektów przy ul. Kantaka 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST-E 3/66/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6500000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku szkoły.Głównym elementem przedsięwzięcia jest gruntowne odnowienie ciągów komunikacji ogólnej (korytarzy,klatek schodowych, schodów), a także wymiana głównej linii instalacji wodnej oraz montaż systemu zmiękczania wody, uzyskanie komfortu cieplnego i właściwej cyrkulacji powietrza w jednokondygnacyjnej części budynków poprzez roboty dachowe.
1. W zakresie odnowienia ciągów komunikacji ogólnej planuje się: a) wymianę drzwi wejściowych do sal lekcyjnych (z dostosowaniem otworów drzwiowych do wymaganych normą wymiarów), opraw oświetleniowych oraz odcinków instalacji elektrycznych, parapetów oraz kilku okien, wymianę kaloryferów korytarzowych, dwóch naświetli dachowych wraz z obwodową izolacją techniczną, b) wykonanie sufitów podwieszanych kryjących nowe trasy kablowe i instalacje
hydrantowe, posadzek podłogowych, nowych okładzin ścian, balustrad schodowych, robót wykończeniowych, nadbudowy kominów.
2. W zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej planuje się montaż systemu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kWh na dachu sali sportowej szkoły, niezbędnej instalacji fotowoltaicznej z falownikiem, przyłączenie do sieci energetycznej.
3. Remont elewacji wraz z dostosowaniem wejścia do estetyki sąsiadującego budynku Poradni psychologiczno-pedagogicznej (w trakcie budowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 4385000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja boiska zewnętrznego.W zakresie modernizacji zewnętrznego kompleksu sportowego planuje się likwidację ziemno-betonowych trybun, wymianę piłkochwytów, ogrodzenia boisk, opłotowania zewnętrznego, oświetlenia sztucznego boisk, renowację
nawierzchni i wyposażenia boisk do piłki nożnej boiska i wielofunkcyjnego, wykonanie bieżni poliuretanowej, skoczni do skoku w dal, klatki OCR i urządzeń do streetworkoutu, rzutni do pchnięcia kulą, toru przeszkód, traktu biegowego, odwodnienia liniowego części nawierzchni, robót porządkujących teren (w tym przełożenie nawierzchni z kostki betonowej i przebudowa schodów zewnętrznych), instalacji elementów małej architektury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 2115000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4851426,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4851426,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4851426,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Mikstbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140192901
7.3.4) Miejscowość: Mikstat-Pustkowie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "MIKSTBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "MIKSTBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4851426,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-18 do 2023-07-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2175795,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2175795,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2175795,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831677401
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2175795,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-18 do 2022-09-09INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.