eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiModernizacja obiektów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego

1.3.) Oddział zamawiającego: ZST-E CKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kantaka 6

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zste@promax.media.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zste.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zste_ostrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9be9791-e358-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektów przy ul. Kantaka 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZST-E 3/66/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6500000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku szkoły.
Głównym elementem przedsięwzięcia jest gruntowne odnowienie ciągów komunikacji ogólnej (korytarzy,klatek schodowych, schodów), a także wymiana głównej linii instalacji wodnej oraz montaż systemu zmiękczania wody, uzyskanie komfortu cieplnego i właściwej cyrkulacji powietrza w jednokondygnacyjnej części budynków poprzez roboty dachowe.
1. W zakresie odnowienia ciągów komunikacji ogólnej planuje się: a) wymianę drzwi wejściowych do sal lekcyjnych (z dostosowaniem otworów drzwiowych do wymaganych normą wymiarów), opraw oświetleniowych oraz odcinków instalacji elektrycznych, parapetów oraz kilku okien, wymianę kaloryferów korytarzowych, dwóch naświetli dachowych wraz z obwodową izolacją techniczną, b) wykonanie sufitów podwieszanych kryjących nowe trasy kablowe i instalacje
hydrantowe, posadzek podłogowych, nowych okładzin ścian, balustrad schodowych, robót wykończeniowych, nadbudowy kominów.
2. W zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej planuje się montaż systemu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kWh na dachu sali sportowej szkoły, niezbędnej instalacji fotowoltaicznej z falownikiem, przyłączenie do sieci energetycznej.
3. Remont elewacji wraz z dostosowaniem wejścia do estetyki sąsiadującego budynku Poradni psychologiczno-pedagogicznej (w trakcie budowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 4385000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja boiska zewnętrznego.
W zakresie modernizacji zewnętrznego kompleksu sportowego planuje się likwidację ziemno-betonowych trybun, wymianę piłkochwytów, ogrodzenia boisk, opłotowania zewnętrznego, oświetlenia sztucznego boisk, renowację
nawierzchni i wyposażenia boisk do piłki nożnej boiska i wielofunkcyjnego, wykonanie bieżni poliuretanowej, skoczni do skoku w dal, klatki OCR i urządzeń do streetworkoutu, rzutni do pchnięcia kulą, toru przeszkód, traktu biegowego, odwodnienia liniowego części nawierzchni, robót porządkujących teren (w tym przełożenie nawierzchni z kostki betonowej i przebudowa schodów zewnętrznych), instalacji elementów małej architektury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 2115000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4851426,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4851426,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4851426,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Mikstbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140192901

7.3.4) Miejscowość: Mikstat-Pustkowie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4851426,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-18 do 2023-07-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2175795,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2175795,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2175795,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831677401

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2175795,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-18 do 2022-09-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.