Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00420360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00421332/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu i hotelowe w związku z wizytą delegacji Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii - Partnerem Projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141768967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 826 03 63
1.5.8.) Numer faksu: 22 826 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iws@iws.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iws.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-896252df-5437-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa jednostka organizacyjna prowadząca działalność naukowo-badawczą
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu i hotelowe w związku z wizytą delegacji Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii - Partnerem Projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896252df-5437-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00398023/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 usługi transportu i usługi hoteowe w związku z wizytą delegacji IWS na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zgodnie z Porozumieniem z dnia 16.11.2020 r. nr 2/20/DSF/NMF zawartym z Operatorem Programu - Ministrem Sprawiedliwości w sprawie dofinansowania projektu „Zintegrowany system zapobiegania przemocy domowej” usługi opisane w SWZ, są finansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu Operacyjnego „Sprawiedliwość”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.220.235.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 46494,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi transportu i hotelowe w związku z wizytą delegacji Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości na Uniwersytecie w Stavanger w Norwegii - Partnerem Projektu
Na udzielane zamówienie składają się:
1) usługi międzynarodowego transportu pasażerskiego lotniczego na trasach dojazdu w dniu 23.11.2022 r. i powrotu w dniu 26 i 27.11.2022 r., dla maks. 11 uczestników delegacji,
2) transfer podróżnych lokalnym środkiem transportu drogowego:
a) na trasie dojazdu lotnisko – hotel, dla maks. 11 uczestników delegacji w dniu 23.11.2022 r. i na trasie powrotu hotel – lotnisko w dniach 26.11.2022 r. dla maks. 11 uczestników delegacji,
b) na trasie hotel – miejsce wizyty i miejsce wizyty – hotel dla maks. 11 uczestników delegacji w dniach 24 i 25.11.2022 r.
3) usługi hotelowe, obejmujące noclegi dla maks. 11 uczestników delegacji w dniach 23/24, 24/25 i 25/26.11.2022 r.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
79997000-9 - Usługi organizowania podróży służbowych
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun@More spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- usługa hotelowa, w tym zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej dla 200 osób, w związku z organizacją XXVI Zjazdu Hydrobiologów Polskich w Międzyzdrojach
- Organizacja wypoczynku z edukacją dla dzieci i młodzieży Elbląga i powiatu elbląskiego będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską,
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługą gastronomiczną oraz udostępnieniem sali konferencyjnej.
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- ,,Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.