Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241628/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00244457/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00259039/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00407674/01 - Wynik z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jasienicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jasienica 159
1.4.2.) Miejscowość: Jasienica
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 334726200
1.4.8.) Numer faksu: 334726262
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268061
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00241628
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 08.04.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.
4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy
5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,158321,649a1da36cf492911dc8dfbd716b880f.html nie później niż do dnia 09.04.2024 r. do godziny 10:00,00
2. Zamówienie należy wykonać w terminie: do 23 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie później niż do dnia 30.04.2026 r. Uzasadnienie zawarto w SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Motyw nr 78 Dyrektywy 2014/24/UE z 26.02.2014 r.: „Zamówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. (…) Przyczynami braku podziału zamówienia na części mogą być: ograniczenie konkurencji lub nadmierne trudności techniczne lub nadmierne koszty wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia”. Art. 25 ust. 2 Pzp: „Zamówienie jest niepodzielne na części, jeżeli ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu i wartości zamówienia, a to oznacza iż należy je traktować jako jedną całość. Z uwagi iż zamówienie dotyczy realizacji jednego obiektu, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi, co przełożyłoby się na wzrost kosztów realizacji zamówienia. Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza znacząco konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego, nie powoduje więc zagrożenia ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o przedmiotowym zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.
4.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. z Dz.U. 2023 r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy
5. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są na tyle precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 pkt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:00
Po zmianie:
2024-04-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:10
Po zmianie:
2024-04-09 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-07
Po zmianie:
2024-05-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.