Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262812/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2022/BZP 00002169/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach krajowych i zagranicznych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT WOLNOŚCI - CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368854582
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 12
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-124
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@niw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niw.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268082
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00262812/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym, przy czym zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do wprowadzonych przepisów prawa;
2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, przy czym zmiana umowy nie może polegać na wyeliminowaniu rozbieżności lub niejasności w umowie lub jednoznacznym sprecyzowaniu postanowień umowy wywołujących wątpliwości miedzy Stronami;
3) zmiana terminu końcowego umowy, w razie niewykorzystania pełnej kwoty, o której mowa w § 7 ust 1 Umowy do dnia 31.12.2023 r., nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; ograniczenie to nie dotyczy jednak zmian umowy w związku z przypadkami siły wyższej;
4) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
5) zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn organizacyjnych lub technicznych;
6) w przypadkach siły wyższej uniemożliwiających lub utrudniający wykonywanie umowy;
7) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizacje umowy:
a) w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wskazanych powyżej, jeżeli zmiana Umowy będzie wiązała się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez Wykonawcę lub zaistnieniem oszczędności;
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów, przy czym wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian oraz uzasadnienie celowości tych zmian. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich akceptacji przez drugą stronę.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie - bez podawania uzasadnienia odmowy.
4. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,
gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
5. Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę wynagrodzenia w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia czy zmiana wynagrodzenia jest zasadna.
Po zmianie:
w następujących przypadkach:
gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym, przy czym zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do wprowadzonych przepisów prawa;
gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, przy czym zmiana umowy nie może polegać na wyeliminowaniu rozbieżności lub niejasności w umowie lub jednoznacznym sprecyzowaniu postanowień umowy wywołujących wątpliwości miedzy Stronami;
zmiana terminu końcowego umowy, w razie niewykorzystania pełnej kwoty, o której mowa w § 7 ust 1 Umowy do dnia 31.12.2023 r., nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; ograniczenie to nie dotyczy jednak zmian umowy w związku z przypadkami siły wyższej;
zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn organizacyjnych lub technicznych;
w przypadkach siły wyższej uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie umowy;
zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizacje umowy w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wskazanych powyżej, jeżeli zmiana Umowy będzie wiązała się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez Wykonawcę lub zaistnieniem oszczędności.
Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości opłat transakcyjnych wpływających na wynagrodzenie Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
zmiany cen materiałów, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej podczas X Kujawsko-Pomorskiego Forum Turystyki Wiejskiej.
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
- Usługi organizacji wyjazdu
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej, tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+ projekt nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000200018 oraz projekt nr 2024-1-PL01-KA122-SCH-000238585
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.