Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i serwisowanie pojazdów służbowych Specjalistycznego Szpitala im. Dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i serwisowanie pojazdów służbowych Specjalistycznego Szpitala im. Dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb7dcaf-bbba-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Naprawa i wykonywanie obsługi pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122021/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/24/TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa i serwis karetek marki Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter i Volkswagen LT-354.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 69,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa i serwis samochodów osobowych marki Skoda Fabia i BusaVolkswagen T-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 69,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa i serwis samochodów ciężarowych marki Volkswagen LT-5 i VolkswagenCaddy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 69,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U „CENTRUM MOTORYZACYJNE” ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-278-07-38
7.3.4) Miejscowość: WAŁBRZYCH
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U „CENTRUM MOTORYZACYJNE” ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-278-07-38
7.3.4) Miejscowość: WAŁBRZYCH
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U „CENTRUM MOTORYZACYJNE” ANTONI LIMANÓWKA, STEFANIA LIMANÓWKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-278-07-38
7.3.4) Miejscowość: WAŁBRZYCH
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa pojemników na odpady
- Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 - wymiana części stolarki drzwiowej"
- Remont boiska sportowego oraz budowa zaplecza kontenerowego w ramach zadania pn. "Modernizacja boiska treningowego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ...
- Sukcesywna dostawa implantów, ekspanderów, sizerów piersi oraz jednorazowego sprzętu do laparoskopowej amputacji piersi na okres 12 miesięcy
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, chirurgicznych, stomatologicznych na potrzeby Bloku Operacyjnego.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeglądy pogwarancyjne i naprawy samochodów osobowych oraz ciężarowych o DMC do 3,5 t, użytkowanych przez MZDW w Warszawie w podziale na 5 części" - nr postępowania 021/25
- Świadczenie usług serwisowych i napraw bieżących, w tym na wulkanizację i wymianę ogumienia pojazdów NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa.
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 3 części
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.