Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00169822/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kampania outdoorowa „Odpocznij na Mazowszu” realizowana na terenie Warszawy, aglomeracji warszawskiej, oraz 5 wybranych miast leżących na terenie województwa mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kampania outdoorowa „Odpocznij na Mazowszu” realizowana na terenie Warszawy, aglomeracji warszawskiej, oraz 5 wybranych miast leżących na terenie województwa mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f1bba5-d3a9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.12 Kampania promująca walory turystyczne województwa mazowieckiego - "Odpocznij na Mazowszu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.33.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na realizacji kampanii outdoorowej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” na nośnikach typu citylight zlokalizowanych na terenie Warszawy oraz aglomeracji warszawskiej1. Wykonawca zobowiązany jest do druku (na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego), montażu, ekspozycji oraz demontażu reklamy na nośniku typu citylight z oświetleniem umiejscowionych na przystankach oraz miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszego.
2. Wstępne terminy ekspozycji nośników:
1) 1 czerwca – 30 czerwca - 24 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych
2) 1 września – 30 września - 24 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych
Nośniki na terenie Warszawy powinny stanowić min. 75% ilości (18 szt.).
Łącznie 48 sztuk za cały okres realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 79480,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na realizacji kampanii outdoorowej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” na nośnikach typu billboard zlokalizowanych na terenie Warszawy oraz aglomeracji warszawskiej1. Wykonawca zobowiązany jest do druku (na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego), montażu, ekspozycji oraz demontażu reklamy na nośniku typu billboard w formie tablicy z własnym oświetleniem, stojącej na 1 nodze o min. 3 m wysokości, prostopadłej do drogi;
2. Wstępne terminy ekspozycji nośników w aglomeracji warszawskiej:
1) 1 maja – 30 maja – 24 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych
2) 1 czerwca – 30 czerwca - 24 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych
3) 1 września – 30 września - 24 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych
Nośniki na terenie Warszawy powinny stanowić min. 75% ilości (18 szt.).
Łącznie 72 sztuk za cały okres realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 202204,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na realizacji kampanii outdoorowej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” na nośnikach typu billboard zlokalizowanych na terenie miast: Płock, Radom, Siedlce, Ostrołęka, Ciechanów1. Wykonawca zobowiązany jest do druku (na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego), montażu, ekspozycji oraz demontażu reklamy na nośniku typu billboard w formie tablicy z oświetleniem lub bez, prostopadłej do drogi.
2. Wstępne terminy ekspozycji nośników ww. miastach:
1) 1 maja – 30 maja – 6 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych w każdym mieście,
2) 1 czerwca – 30 czerwca - 6 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych w każdym mieście,
3) 1 września – 30 września - 6 szt. w maksymalnie 3 kreacjach graficznych w każdym mieście.
Łącznie 90 sztuk za cały okres realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 107550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50786,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50786,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euvic Media Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-27-02-552
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 12 ,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50786,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA RW MEDIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943048680,
7.3.3) Ulica: ul. Grabiszyńska 214/7,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-235
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321023030
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich.
- Zaplanowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowej AirSHOW Radom 2025
- Usługa przeprowadzenia kampanii społecznej adresowanej do pracodawców w zakresie niefinansowych korzyści zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wisła w latach 2025-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.