Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165881/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa bezpieczeństwa energetycznego poprzez dywersyfikację źródeł energii na terenie gminy Kowalewo Pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566841024
1.5.8.) Numer faksu: 566841071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kowalewopomorskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa energetycznego poprzez dywersyfikację źródeł energii na terenie gminy Kowalewo Pomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791f5b43-d692-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039488/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poprawa bezpieczeństwa energetycznego poprzez dywersyfikację źródeł energii na terenie gminy Kowalewo Pomorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-20132.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIiGG.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące dostawy wraz z montażem mikroinstalacji
fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła na potrzeby prywatnych gospodarstw domowych w ramach projektu pn.:
„Poprawa bezpieczeństwa energetycznego poprzez dywersyfikację źródeł energii na terenie gminy Kowalewo Pomorskie”.
1.2. Instalacje fotowoltaiczne i powietrzne pompy ciepła na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie instalowane będą w
miejscowościach: Bielsk, Borówno, Chełmonie, Mlewo, Napole, Otoruda, Pluskowęsy, Pruska Łąka, Szewa, Wielka Łąka
oraz na terenie miasta Kowalewo Pomorskie
1.3. Główne założenia projektowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w oparciu o posiadane przez Zamawiającego projekty 18 zestawów
instalacji fotowoltaicznych oraz 5 zestawów powietrznych pomp ciepła wraz z niezbędnymi elementami instalacji oraz
Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru instalacji.
1.4. Zakres zamówienia obejmuję w szczególności:
a) przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i użytkowników (właścicieli nieruchomości) miejsca wykonywania prac i
przygotowanie ich pod montaż mikroinstalcji do wpięcia w istniejące instalacji,
b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje,
c) dostawę i montaż (instalację) kompletnych mikroinstalcji fotowoltaicznych (18 szt.), zgodnie
z projektami instalacji oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru instalacji,
d) dostawę i montaż (instalację) kompletnych powietrznych pomp ciepła typu monoblok (5 szt.), zgodnie z projektami
wykonawczymi,
e) wykonanie połączenie z siecią elektroenergetyczną obiektu (fotowoltaika),
f) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków,
g) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewód (fotowoltaika),
h) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych,
i) wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczających,
j) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania,
k) instalacje buforu, armatury hydraulicznej i połączenia od obcego systemu c.o. budynku (pompa ciepła),
l) montaż licznika wytworzonej energii elektrycznej (może być wbudowany w inwerter) umożliwiający gromadzenie i lokalną
prezentacje danych (fotowoltaika),
m) montaż licznika wytworzonej energii elektrycznej (może być wbudowany w sterownik pompy) umożliwiający gromadzenie
i lokalną prezentacje danych (pompy ciepła),
n) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej,
odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji,
o) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i
rozruchu poszczególnych instalacji,
p) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej, jeśli jest wymagana lub
przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do mikroinstalacji (fotowoltaika),
q) podłączenie inwertera /pompy ciepła do sieci Internet w sytuacji, gdy nieruchomość posiada dostęp do tej sieci. Jeżeli w
urządzeniach (router, switch) zainstalowanych w nieruchomości brakuje miejsca do podłączenia kolejnych urządzeń (np.
inwerter) lub urządzenie (np. router, switch) nie jest zgodne ze standardem inwertera, Wykonawca wymieni je na zgodne,
zachowując przy tym istniejącą strukturę sieci komputerowej w budynku,
r) podłączenie inwertera/pompy ciepła do sieci Internet musi umożliwić podgląd i analizę bieżących oraz archiwalnych
danych o uzyskiwanych osiągach elektrycznych (ilości wytworzonej energii elektrycznej/cieplnej) poprzez stronę.
Wykonawca zapewni dostęp do strony internetowej właścicielowi nieruchomości oraz przedstawicielowi Zamawiającego.
1.5. Zakres prac obejmuje ponadto:
a) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP – zgodnie
z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach,
b) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych instalacji fotowoltaicznych i pomp
ciepła oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym
szkoleniu,
c) opracowanie odrębnie dla poszczególnych instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła szczegółowej instrukcji obsługi i
użytkowania w języku polskim (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji),
d) opracowanie odrębnie dla każdej wykonanej instalacji fotowoltaicznej oraz pomp ciepła operatu odbiorowego (w 2 egz.)
zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, badania, atesty, próby, dokumenty gwarancyjne i serwisowe na użyte
materiały, urządzenia i wyposażenie, na które producent udzielił gwarancji na okres dłuższy niż odpowiedzialność
Wykonawcy z tytułu gwarancji. Karty gwarancyjne producentów Wykonawca wyda Zamawiającemu niezależnie od gwarancji
Wykonawcy udzielonej na te same urządzenia,
e) zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. c ustawy Prawo budowlane uzgodnienie projektu mikroinstalacji (instalacji
fotowoltaicznej, której moc przekracza 6,5 kW), z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem
zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej przed przystąpieniem do montażu,
f) zgodnie z art. w art. 56 ust. 1a ustawy Prawo budowlane zawiadomienie, na podstawie pełnomocnictwa, organów
Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej, której moc przekracza 6,5 kW, i
planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
g) zgłoszenie w imieniu użytkownika (właściciela nieruchomości) przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej
Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) - na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (fotowoltaika),
h) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji
udzielonej Zamawiającemu,
i) inne prace związane z procesem montażu mikroinstalacji i pomp ciepła.
1.6. W przypadku braków lub błędów w zgłoszeniu o którym mowa w pkt. 1.5. ppkt g Wykonawca dokona uzupełnień w
terminie wyznaczonym przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik do SWZ nr 7 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru instalacji oraz
do SWZ nr 8 – Projekty instalacji fotowoltaicznej i projekty instalacji powietrznej pompy ciepła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
42122460-2 - Pompy powietrza
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720294,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767897,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720294,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Taniej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462625
7.3.3) Ulica: Włodka 16F
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720294,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI KOWALEWO POMORSKIE
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
- Rozbudowa wiejskiego Domu Kultury w Piątkowie (budowa tarasu)
więcej: przetargi KOWALEWO POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.