Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7348501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nasielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cde7568-bc56-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z instalacjami z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu i układem komunikacyjnym, zlokalizowanym przy ul. Sportowej 2 w Nasielsku
na działce o nr ewidencyjnym 527/2.
W zakres planowanej inwestycji wchodzą:
• rozbudowa i przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej; w tym zostaną wykonane nowe pomieszczenia takie jak: laboratorium, gabinet zabiegowy, punkt szczepień, gabinety lekarskie, gabinet terapii grupowej oraz pomieszczenia administracyjne;
• Układ komunikacji pieszej i kołowej na działce wg. projektu zagospodarowania;
• Wewnętrzne i zewnętrzne instalacje elektryczne;
• Wewnętrzne i zewnętrzne instalacje sanitarne.
Budynek będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz matek
z dziećmi.
Gmina Nasielsk posiada kompletną dokumentację projektową oraz decyzję o pozwoleniu na budowę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 9 i 10 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robo t budowlanych (STWiORB),
3)Przedmiary robot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7857500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7857500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7857500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Ogólno-Budowlane Tadeusz Głowiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WŁOD-BUD DACHY 2 Paweł Włodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661416858
7.3.4) Miejscowość: Nowy Modlin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Tadeusz Głowiński
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE Tadeusz Głowiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7857500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.