Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191665/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00192958/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej
w Gminie Dębnica Kaszubska – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/8131623
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznejw Gminie Dębnica Kaszubska – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc8244f-1cfa-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008073/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Dębnica Kaszubska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Dębnica Kaszubska”, Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”, Działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych prze społeczność” objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.25.2021.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283980,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 1 – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby obiektu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Dębnicy KaszubskiejW ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 48,96 kWp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10.1. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt budowlany – branża elektryczna, Specyfikacja techniczna wykonani i odbioru robót elektrycznych, Schemat instalacji oraz przedmiar. Przedmiar stanowi dokument pomocniczy.
2. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulację i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie.
3. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów używania lub uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (tj. na urządzenia inne niż wymienione w pkt. 5 i usługę montażu) wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
5. Wymagane okresy gwarancji:
5.1. moduły fotowoltaiczne:
-gwarancja na wady ukryte: min. 10 lat,
-gwarancja na sprawności urządzenia: gwarantowany liniowy spadek mocy, minimum 84% mocy nominalnej (mocy początkowej) po 25 latach,
5.2. falowniki – min. 10 lat,
5.3. konstrukcje nośne – min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 231794,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 2 – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby obiektu Centrum Partnerstwa Lokalnego w KrzyniW ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,3 kWp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10.2. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt budowlano – wykonawczy oraz przedmiar. Przedmiar stanowi dokument pomocniczy.
2. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulację i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie.
3. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów używania lub uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (tj. na urządzenia inne niż wymienione w pkt. 5. i usługę montażu) wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
5. Wymagane okresy gwarancji:
5.1. moduły fotowoltaiczne: gwarancja na wady ukryte: min. 10 lat, gwarancja na sprawności urządzenia: gwarantowany liniowy spadek mocy, minimum 84% mocy nominalnej (mocy początkowej) po 25 latach,
5.2. falowniki – min. 10 lat,
5.3. konstrukcje nośne – min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 29814,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 3 – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Obiektu Kulturowego powiązanego z rybactwem nad jeziorem DobraW ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,76 kWp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10.3. do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt budowlany – branża elektryczna,
Specyfikacja techniczna wykonani i odbioru robót elektrycznych, Schemat instalacji oraz przedmiar. Przedmiar stanowi dokument pomocniczy.
2. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulację i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie.
3. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów używania lub uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
4.. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (tj. na urządzenia inne niż wymienione w pkt. 5. i usługę montażu) wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
5. Wymagane okresy gwarancji:
5.1. moduły fotowoltaiczne:
- gwarancja na wady ukryte: min. 10 lat,
- gwarancja na sprawności urządzenia: gwarantowany liniowy spadek mocy, minimum 84% mocy nominalnej (mocy początkowej) po 25 latach,
5.2. falowniki – min. 10 lat,
5.3. konstrukcje nośne – min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 22372,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198128,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303418,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203125,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltrix Wielgus Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220023945
7.3.3) Ulica: Jaworskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż części instalcji
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203125,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy Technologies Miachał Zaremba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431622785
7.3.3) Ulica: Sokole 16A
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Energy Technologies Michał Zaremba
jakie przetargi wygrała firma
Energy Technologies Michał Zaremba
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy Technologies Michał Zaremba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431622785
7.3.3) Ulica: Sokole 16A
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Energy Technologies Michał Zaremba
jakie przetargi wygrała firma
Energy Technologies Michał Zaremba
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI DĘBNICA KASZUBSKA
więcej: przetargi DĘBNICA KASZUBSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.