Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00170345/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00178888/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
- 2023/BZP 00186185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - WŁOCHY M.ST.WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015759970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malownicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-272
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225758919
1.5.8.) Numer faksu: 225758929
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dbfowlochy@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo-wlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-570e43d1-ce63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-570e43d1-ce63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134865/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO/ZP/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 66, ul. Przepiórki 16/18, 02-407 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 24890,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 87, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 19893,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 88, ul. Radarowa 4b, 02-137 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 70953,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 94, ul. Cietrzewia 22a, 02492 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 22547,13 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 22, ul. Żwirki i Wigury 15b, 02-143 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 7813,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 29, ul. Sycowska 1, 02-267 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 13700,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 60, ul. Rybnicka 42/44, 02-432 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 8350,74 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 71, ul. Śląska 50/52, 02-462 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 13958,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 77, ul. Potrzebna 16, 02-448 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 18902,15 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 78, ul. Lechicka 12D, 02-156 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 10598,79 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 313, ul. Sulmierzycka 1, 02-139 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 9987,89 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 314, ul. 1-go Sierpnia 36a, 02-134 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 15163,44 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 419. ul. Ryżowa 17, 02483 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 16482,02 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 443, ul. Parowcowa 53, 02-440 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 9028,08 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla CLIX Liceum Ogólnokształcącego, ul. Solipska 17/19, 02-482 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 25549,31 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkół nr 17 - LXXIII Liceum Ogólnokształcące oraz Szkoła Podstawowa nr 359, ul. Promienista 12a, 02-428 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 22272,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkół im. Bohaterów Narwiku LXXXIV L.O., Technikum nr 9, ul. Gładka 16, 02-172 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 34604,35 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 - Przedszkole nr 175 oraz Szkoła Podstawowa nr 227, ul. Astronautów 17, 02-154 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 40243,23 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 22, ul. Malownicza 31, 02-272 Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33711900-6 - Mydło
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 4163,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17820,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18144,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18144,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18144,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia albo rażąco niskiej ceny. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 2. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 2. zostało unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 3. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia albo rażąco niskiej ceny. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 3. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 3. zostało unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 4. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 2. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 4. zostało unieważnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6390,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6439,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6439,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6439,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8840,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9993,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9993,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9993,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 7. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania jedyna złożona oferta została odrzucona z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 7. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 7. zostało unieważnione.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9722,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9994,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9994,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9994,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17958,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18201,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17958,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17958,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11168,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11997,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11168,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11168,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7429,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8367,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8367,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8367,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11919,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12329,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12329,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12329,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14335,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14414,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14414,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14414,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 14. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania jedyna złożona oferta została odrzucona z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 14. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 14. zostało unieważnione.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17132,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18160,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18160,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18160,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 16. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia albo rażąco niskiej ceny. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 16. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 16. zostało unieważnione.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24432,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24980,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24980,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24980,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 18. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia albo rażąco niskiej ceny. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 18. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 18. zostało unieważnione.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 19. przedmiotowego postępowania, w wyniku badania jedyna złożona oferta została odrzucona z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie
złożone oferty w części 19. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 19. zostało unieważnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.