Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226608/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płyt żelbetowych - Nadleśnictwo Kalisz Pomorski, Leśnictwo Mąkowary-Dębsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930186230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: P. Czajkowskiego 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-171
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płyt żelbetowych - Nadleśnictwo Kalisz Pomorski, Leśnictwo Mąkowary-Dębsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d95e2a-281b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa płyt żelbetowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226608/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.270.22.2021.TPBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 446160,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płyt żelbetowych typu JOMB w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi p.poż. Nr 15 w Leśnictwie Mąkowary-Dębsko cz. II”.
2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Główny kod CPV: 44171000-9 – płyty (budowlane)
3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:
a) prefabrykowane żelbetowe płyty wielootworowe typu JOMB wykonane z betonu klasy min C25/30, podwójnie zbrojone siatkami z prętów zbrojeniowych żebrowanych o średnicy min. 6 mm (sposób zbrojenia określa załącznik nr 2A do SWZ).
Wymiary płyty: 12,5 x 75 x 100 cm. Szacowana ilość zamówienia 7150 szt.
4) Szczegółowe wymagania płyt określa STWiORB stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
5) Zadanie inwestycyjne w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na terenach leśnych o współrzędnych geograficznych 53.16083N; 15.53101E; (województwo zachodniopomorskie, powiat drawski, gmina Kalisz Pomorski).
6) Droga leśna prowadząca od drogi publicznej do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego zapewnia możliwość wjazdu ciągnika siodłowego z naczepą.
7) Dostawy będą świadczone w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
8) Dostawy realizowane będą w oparciu o harmonogram dostaw uzgodniony i podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00.
9) Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, warunkujące dopuszczenie dostarczanych płyt do obrotu, w tym w szczególności: atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny techniczne, zaświadczenie o jakości, protokoły badań.
10) Przy realizacji dostaw przedmiotowego postepowania Zamawiający zastrzega sobie prawo, w myśl którego:
a) Wskazane w pkt 3.1. ppkt 3) SWZ ilości płyt wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Ilość zamówionych płyt w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może być mniejsza od przedstawionej w pkt 3.1. ppkt 3) SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
b) Pozostała ilość płyt odebrana zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Dostawy rozliczane będą w oparciu o cenę jednostkową przedstawioną w Ofercie i rzeczywiście dostarczone ilości. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw.
11) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Normami.
12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację dostaw. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
13) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowywania oferty.
14) Dodatkowe informacje w rozdziale 3. SWZ oraz Zał.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452916,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510081,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452916,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBET Marek Michalczyszyn Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530343045
7.3.3) Ulica: Podgórna 23
7.3.4) Miejscowość: Węgorzyno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-155
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MBET MAREK MICHALCZYSZYN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MBET MAREK MICHALCZYSZYN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452916,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.