Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229099/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627853
1.5.8.) Numer faksu: 825653557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swnet.sw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33731450-2b3a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019145/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa warzyw i owoców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229099/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2021.Ak
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Burak czerwonyŚwieże, minimalna średnica ok. 5 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg
Marchew
Korzeń, świeża, minimum średnica ok.2 cm, minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg
Cebula
Świeża, minimalna średnica ok. 4 cm. Bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta bez zanieczyszczeń
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg
Kapusta biała
Świeża kapusta w główkach prawidłowo związanych, świeża, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, czysta, bez zewnętrznych liści,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 25 kg
Kapusta czerwona
świeża kapusta czerwona w główkach, prawidłowo związanych, czystych bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 25 kg
Seler
Świeży seler, zdrowy, czysty, suchy. Jednolity odmianowo w każdej dostawie, o średnicy 7 - 10 cm bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10 -25 kg
Por
zdrowy, czysty, jednolity
odmianowo w każdej dostawie.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221410-3 - Kapusta
4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniak jadalnybulwy dojrzałe, kształtne, jednolite odmianowo w każdej dostawie, nie mogą być zzieleniałe, porośnięte, zaparzone, nadmarznięte, porażone zgnilizną, z wadami wewnętrznymi, o średnicy nie mniejszej niż 5 cm w przekroju węższym,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10 -30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JabłkaJabłka świeże, przeznaczone do obrotu i spożycia, średnica min. 60 mm. Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, zdrowe, jędrne, czyste, nieuszkodzone mechanicznie z szypułką, bez uszkodzeń skórki i miąższu.
Opakowanie zbiorcze: pomidory w pudełkach kartonowych, opakowanie zbiorcze 10-20 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 8750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136
7.3.3) Ulica: Strzelce 100
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35227,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35227,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Sadownicze Piotr Głusiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171677517
7.3.3) Ulica: Grądy 10
7.3.4) Miejscowość: Chodel
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE PIOTR GŁUSIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SADOWNICZE PIOTR GŁUSIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35227,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12862,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136
7.3.3) Ulica: Strzelce 100
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i zakonserwowanych, owoców krajowych i cytrusowych oraz owoców sezonowych dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2025 roku.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.