eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynKompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie ETAP II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5436a1-e2ae-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Szczuczyn - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 305, pkt. 1 zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1, pkt 1-5 i 7-14.

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w dniu 17.11.2023r. (ogłoszenie nr 2023/BZP 00502123). W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (2023/BZP 00450277) Zamawiający przewidział udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usługi o podobnym charakterze.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e9c7f98e-6d97-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zadania Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Szczuczynie Etap II w następujących specjalnościach:
1) konstrukcyjno- budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
1. Nadzór inwestorski należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w tym z przepisami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami, przepisami BHP i ergonomii pracy, przeciwpożarowymi, normami, aktualną wiedzą techniczną oraz zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi we wzorze umowy i SWZ.
2. Do obowiązków Nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w zakresie wszystkich niezbędnych na budowie specjalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie wszystkich niezbędnych specjalności oraz wyznaczenie jednego z pośród nich, jako koordynatora wykonywanych przez te osoby czynności na budowie;
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania terenu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do realizacji inwestycji;
3) opiniowanie wszystkich, związanych z zadaniem czynności faktycznych, prawnych, organizacyjnych, administracyjnych podejmowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie nie powodującym przerw w realizacji robót, nie dłuższym niż 4 dni kalendarzowych od daty uzyskania informacji o tych czynnościach lub wniosku Zamawiającego o zajęcie stanowiska lub w terminie dłuższym za zgodą Zamawiającego. W przypadku, gdy 4 dzień wypadnie w dni wolne od pracy – najbliższy dzień roboczy;
4) sprawdzenie i zatwierdzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji wykonanego przez Wykonawcę robót budowlanych, z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego;
5) monitorowanie przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego (pod względem rzeczowym i finansowym) oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach, zagrożeniach, opóźnieniach;
6) uzgadnianie z Zamawiającym w trakcie realizacji robót zmian zakresów rzeczowych mających wpływ na koszt inwestycji;
7) sprawowanie nadzoru i kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zgłoszeniem robót budowlanych/pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, prawem budowlanym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, umową o wykonanie robót oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania;
8) informowania Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów;
9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wybudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
10) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wraz z dokumentowaniem robót zanikających, dla każdego odcinka ulegającego zakryciu;
11) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą robót, to Wykonawca pisemnie zawiadamia o tym fakcie Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze od zaistniałej konieczności celem podjęcia decyzji, co do zlecenia tych robót Wykonawcy;
12) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych;
13) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
14) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
15) uczestniczenie w odbiorze inwestycji (potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, potwierdzanie usunięcia wad);
16) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy/książki obmiaru i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego;
17) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
18) na żądanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru zwoła naradę z Wykonawcą z uprzednim powiadomieniem 24 godzinnym;
19) Inspektor Nadzoru będzie monitować Zamawiającemu na bieżąco o zagrożeniach w realizacji projektu;
20) nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę na terenie budowy przepisów ppoż., BHP i ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji oraz nadzorowanie i egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na budowie i w jej sąsiedztwie;
21) uczestniczenie przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń;
22) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczonych materiałów i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem;
23) przedstawianie Zamawiającemu swojej opinii na piśmie w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę robót. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach;
24) przygotowanie dokumentów, protokołów, materiałów do odbioru częściowego i odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie czynności odbioru częściowego i odbioru końcowego inwestycji;
25) przekazanie Zamawiającemu protokołów odbiorów oraz sprawdzonej dokumentacji powykonawczej i projektu technicznego, podpisanych przez siebie i Wykonawcę robót na zgodność z tym projektem;
26) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego (narady budowlane) w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych a także inicjowanie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność oraz sporządzanie protokołu z tych spotkań;
27) współpraca z Zamawiającym w przygotowywaniu niezbędnych sprawozdań, raportów rzeczowych i finansowych oraz innych opracowań wymaganych w ramach zawartej umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego;
28) przekazywanie na żądanie Zamawiającego oraz innych uprawnionych podmiotów, wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w wyznaczonym przez te podmioty terminie;
29) na wezwanie Zamawiającego udział w odbiorze gwarancyjnych;
30) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego praw i obowiązków Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji w stosunku do Wykonawcy zadania inwestycyjnego przez okres gwarancji/rękojmi liczonych od daty zakończenia rzeczowego realizacji inwestycji (daty podpisania ostatniego protokołu/ów odbioru gwarancyjnego);
31) rekomendowanie Zamawiającemu rozwiązań umożliwiających optymalną realizację zadania inwestycyjnego, wyjaśnianie wątpliwości dotyczących wszelkich spraw związanych z realizacją zadania inwestycyjnego – jeśli taka konieczność zaistnieje;
32) opiniowanie oraz potwierdzenie prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej.
3. Czas na podjęcie działań w momencie nieprzywidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy wynosi 24h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENRGOINWEST JK Jerzy Edmund Kania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421158008

7.3.3) Ulica: Gen. Wł. Andersa 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-124

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.