Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197682/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00197682/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00198130/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00214901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Strzałkowie w ramach projektu pn:"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie s
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 20
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 86 00
1.5.8.) Numer faksu: 63 275 86 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2021.html?pid=85561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Centrum Kształcenia Zawodowegoi Ustawicznego w Strzałkowie w ramach projektu pn:"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie s
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b682f0d-2103-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010931/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia dydaktycznego CKZiU w Strzałkowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197682/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212344,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stanowisk dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 152465,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przyczepy rolniczej typu tandem 7t. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pakietu aktywacji S10 ISOBUS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 10388,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieca konwekcyjno-parowego wraz z podstawą i osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39711360-0 - Piekarniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 11490,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178156,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178156,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178156,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronika Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811381962
7.3.3) Ulica: Ustrzycka 1,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-324
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MECHATRONIKA WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MECHATRONIKA WYPOSAŻENIE DYDAKTYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178156,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podmiot składający ofertę – Agromarket Sp. z o.o. Sp. K., nie złożył oferty w sposób określony w art. 63 ust. 2 „u.Pzp”. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Ponadto rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 52.275,00 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części
II zamówienia w wysokości 46.740,00 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył na sfinansowanie części II zamówienia. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Sznajder Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393786394
7.3.3) Ulica: Żelazna 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-419
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podmiot składający ofertę – Grupa Zimex Sp. z o.o. (Rokosz 3, 62-400 Słupca) nie przesłał oferty w sposób określony w SWZ.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego Ponadto rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 19.923,54 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części IV zamówienia w wysokości 14.132,70 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył na sfinansowanie części IV zamówienia. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19923,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19923,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Rozbudowa budynku przedszkola w ramach zadania pod nazwą "Utworzenie pierwszego Miejskiego Żłobka w Słupcy"
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu "Rozwój Edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Łęczyce"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.