Og³oszenie z dnia 2024-04-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00297387/01 - Wynik z dnia 2024-04-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304243
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 5 C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343172206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zozklobuck.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b76b862-f18a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00268513
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00222930/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 transport specjalistyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=cef86b7f-e053-4f68-979a-c21fe09698003.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: nin.postêp.komunikacja Zamaw. z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
¶r.kom.elektr., za po¶redn.Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.Na Platformie postêp. prowadzone jest pn:” Us³ugi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku–znak sprawy:ZP.380/4/2024, ZP.260.4.2024 . Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stroniehttps://e-propublico.pl
oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy
wa¿nego kwalifik.podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Adres strony internet. prowadz. postêp powy¿ej.Szczeg. inf. dot. sk³adania dokumentów zawarte w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
2.Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
1) pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
3.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla
Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku
dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
4.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy
(karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem
Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
5. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub
postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku, 11 Listopada 5 /C, 42-100 K³obuck.
Tel.: 34 3172206, e-mail: zozklobuck@zozklobuck.com.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem telefonu 502237173 lub adresu e-mail: iod@zozklobuck.com.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego p znak sprawy: ZP.380/4/2024 , ZP.260.4.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.380/4/2024, ZP.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia s± us³ugi w zakresie transportu sanitarnego pacjentów Zamawiaj±cego, obejmuj±ce równie¿ transport miêdzyszpitalny z komórek/oddzia³ów/ szpitalnych Zamawiaj±cego, w zakresie:
1.1 Transportu sanitarnego w sk³adzie odpowiadaj±cym specjalistycznemu zespo³owi ratownictwa medycznego , zwanym dalej "Zespo³em S",
1.2. Transportu sanitarnego w sk³adzie odpowiadaj±cym zespo³owi podstawowemu, zwanym dalej "Zespo³em P" , lub poczt± elektroniczn± z dyspozytorem Wykonawcy.
1.3. Transportu sanitarnego, w sk³adzie odpowiadaj±cym zespo³owi transportowego, zwanym dalej "Zespo³em T" ,
2 .Wykonawca mo¿e byæ wy³±cznie podmiotem leczniczym, o których mowa w art. 4 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011r. o dzia³alno¶ci leczniczej, który spe³nia ³±cznie ni¿ej wymienione warunki:
2.1 posiada zarejestrowane w rejestrze podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± komórki organizacyjne o specjalno¶ci 9250 - zespó³ transportu medycznego - ¶wiadczenia zdrowotne udzielane w specjalistycznym ¶rodku transportu (czê¶æ VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych) z miejscem wyczekiwania (stacjonowania) zespo³ów transportowych zlokalizowanym nie dalej ni¿ 50 km od siedziby Zamawiaj±cego;
Zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 kwietnia 2017r zmieniaj±cym rozporz±dzenie w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegó³owego sposobu ich nadawania Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobligowany jest do uaktualnienia wpisu w ksiêdze rejestrowej zgodnie w wymaganiami wynikaj±cymi z w/w rozporz±dzenia.
2.2 Sk³ady osobowe zespo³ów transportowych Wykonawcy wskazane powy¿ej w punkach od nr 1.1 do nr 1.3 posiadaj± odpowiedni± wiedzê, kwalifikacje i umiejêtno¶ci oraz uprawnienia, zapewniaj±ce prawid³owe wykonywanie zamówienia ,w szczególno¶ci zg. z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2013 r. w sprawie ¶wiadczeñ gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (tj.Dz. U. z 2023 r poz. 870) .
Kierowcy w/w zespo³ów musz± spe³niaæ wymagania w stosunku do kieruj±cych pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (tj. Dz.U. 2023 r, poz. 622 ze zm.).
2.3.Wykonawca posiada Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, p.zm.)
2.4 posiada i posiadaæ bêdzie przez ca³y okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci , w tym ubezpieczenie szkód zwi±zanych z chorobami zaka¼nymi.
3. ¦rodki transportu sanitarnego spe³niaj± wymagania ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541z p.zm.), Polskich Norm przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane, posiadaj±ce stosowne homologacje dotycz±ce ¶rodków transportu sanitarnego; wyposa¿enie poszczególnych ¶rodków transportu sanitarnego s± zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i wymogami p³atnika ¶wiadczeñ; w szczególno¶ci Aktualnych wymogach Polskich Norm: PN-EN 1789 Pojazdy mechaniczne i ich wyposa¿enie – Ambulansy, PN-EN 1865 wymogi dotycz±ce noszy i innego sprzêtu medycznego s³u¿±cego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych;
3.1 Pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia powinny:
a) Posiadaæ ubezpieczenie OC
b) Posiadaæ aktualne, dopuszczaj±ce do ruchu badania techniczne
4. Transport powinien odbywaæ siê tras± optymaln± tzn. najkrótsz± i najszybsz± w danych warunkach komunikacyjnych. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przyjazdu i odbioru pacjentów z jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego tj.:
4.1 Szpital Rejonowy w K³obucku ul. 11 Listopada 5 E
4.2 Szpital Rejonowy w Krzepicach ul. Szkolna 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio
mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Wynik - oferta, która
przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1 Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, zgodnie z ustaw± o dzia³alno¶ci leczniczej , w szczególno¶ci wska¿e numer KSIÊGI REJESTROWEJ oraz wska¿e adres strony internetowej, na której jest dostêpny w/w dokument w formie elektronicznej.
2 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
W celu potwierdzenie spe³nienia w/w warunku udzia³u w postêpowaniu umo¿liwiaj±cego realizacjê Zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci nale¿y wykazaæ:
Potencja³ techniczny- posiadanie pojazdów w celu wykonania zamówienia, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, tj. minimum 2 sztuk ambulansu z typów ambulansu B lub C , posiadaj±cych Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1047, 919, p.zm.) oraz posiadaj±cymi potwierdzenie , i¿ spe³niaj± normê PN-EN 1789.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru
Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej .
Tj:
Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, zgodnie z ustaw± o dzia³alno¶ci leczniczej , w szczególno¶ci numer KSIÊGI REJESTROWEJ oraz adres strony internetowej, na której jest dostêpny w/w dokument w formie elektronicznej.
2 Wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. minimum 2 sztuk ambulansu z typów ambulansu B lub C , sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, potwierdzaj±cy spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w pkt.7.2.2. SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1 Za³±cznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy2 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ( je¶li dotyczy) - Za³±cznik nr 3 do SWZ
3 O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia ( je¶li dotyczy) - Za³±cznik nr 4 do SWZ
4 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
5 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1)postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2)wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3)ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
25.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:tj. okre¶lonych w § 18 i 19- projektu umowy , bêd±cego za³±cznikiem do SWZ„ § 18
1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ umowy, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy, zgodnie z tre¶ci± art.455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych warunkach:
1) zmiana danych stron np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp,
2) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego ¶wiadczenia umownego, w szczególno¶ci w przypadku akcji upustowych Wykonawcy,
3) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy w wypadku zaistnienia okoliczno¶ci, które nie by³y znane w chwili zawarcia Umowy lub wynikaj± z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci z powodu zaistnienia si³y wy¿szej,
4) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiaj±cego kwotowej warto¶ci umowy,
5) gdy niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy,
6) konieczno¶æ wprowadzenia innych zmian do Umowy ni¿ wy¿ej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
7) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, w przypadku gdy ma zast±piæ go nowy wykonawca, w wyniku przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian Umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
3. (...)
§ 19 (…).”
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy , https://e-ProPublico.pl ,postêpowanie prowadzone jest pod nazw± Us³ugi w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku – znak sprawy: ZP.380/4/2024 , ZP.260.4.2024.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy oprócz przes³anek ,o których mowa w art. 108 ustawy Pzp., oraz wy¿ej wskazanych przes³anek z art. 109 ustawy Pzp wykluczy dodatkowo z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023r.poz. 1497).INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pañskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Hy¿ne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepe³nosprawnych do Zespo³u Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek o¶wiatowych w Wodzis³awiu ¦l±skim, Raciborzu, ¯orach, Rybniku i Jastrzêbiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z GMINY SU£KOWICE DO SZKÓ£ I O¦RODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkó³ i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH W 2025 r.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.