Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00191955/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią w zakresie
rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią w zakresierozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023ff748-e26a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad notecią w zakresie rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie na operacje w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191955/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zespół sanitariatów ogólnych oznaczono umownie w projekcie literą A zlokalizowany został w części dobudowanej od strony wschodniej budynku, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Drugi, oznaczony literą B, umieszczony został w holu wejściowym do Sali kinowo-widowiskowej, który nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Projekt budowlany dołączony do niniejszego postępowania zawiera opracowanie techniczne zarówno dla zakresu A jak i B.
Zespół A sanitariatów objęty postępowaniem zlokalizowany jest od strony południowo- wschodniej budynku NOK, na istniejącym placu manewrowym. Zespół stanowić będzie zaplecze sanitarne dla Sali konferencyjnej.
Opis rozwiązań funkcjonalnych
Sanitariat dostępny będzie z komunikacji ogólnej poprzez przeszklony przedsionek. Dodatkowo doświetlenie komunikacji ogólnej projektowanego zespołu przewidziano naświetlami umieszczonymi w stropodachu. Zespół sanitariatów składa się z sanitariatu dla mężczyzn, sanitariatu dla kobiet i sanitariatu dla niepełnosprawnych. Zaprojektowana liczba urządzeń sanitarnych spełnia wymogi normatywne (§ 84.2 WT) w zakresie obsługi: 105 mężczyzn i 90 kobiet. Poziom posadzki dobudowanego zespołu zgodny z poziomem podłogi w Sali narad oraz komunikacji budynku administracyjnego.
Dane liczbowe
Pow. zabudowy - 106,38 m2
Pow. użytkowa - 88,07m2
• 1. Toaleta damska - 16,08 m2
• 2. Toaleta męska - 16,78 m2
• 3. Toaleta dla niepełnosprawnych – 4,64 m2
• 4. Przedsionek - 7,22 m2
• 5. Komunikacja – 45,35 m2
Kubatura - 455,8 m2
Odprowadzenie wód opadowych
Dach nad zespołem sanitariatów przejmuje wody opadowe z wyższego, czterokondygnacyjnego budynku administracyjnego , oraz niskiego wąskiego budynku łączącego salę narad z budynkiem administracyjnym oraz z Sali narad.
Wody opadowe z powyższych powierzchni dachowych odprowadzone będą w teren za pomocą rynny i dwóch rur spustowych Ø 20 . Dodatkowo w celu odprowadzenia wód opadowych od budynku należy ułożyć płyty rynsztokowe.
Przyjęte rozwiązania techniczno-materiałowe
Ogólny opis rozwiązań materiałowych
ławy fundamentowe - monolityczne żelbetowe , posadowione na podkładzie betonowym na poziomie – 1,82 m poniżej projektowanego poziomu parteru w części dobudowanej . Poziom parteru przyjęto na poziomie – 0,00= 72,96 mnpm.
ściany fundamentowe - monolityczne zbrojone lub murowane z bloczków betonowych zabezpieczonych izolacją pionową powłokową,
ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne – z cegły silki gr 24 cm,
ściany działowe – z cegły silki na zaprawie cementowo-wapiennej,
stropodach – krokwie drewniane 22x12 oparte na wieńcach żelbetowych wieńczących ściany murowane oraz we wnękach wykutych w ścianach szczytowych istniejącego budynku NOK. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi SWZ oraz dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748422,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład BUD - MAR Marek Żołecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581001296
7.3.4) Miejscowość: Olszewka
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład "BUD-MAR" Marek Żołecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład "BUD-MAR" Marek Żołecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.