eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąRewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią w zakresie rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią w zakresie
rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią w zakresie
rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023ff748-e26a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad notecią w zakresie rozbudowy i przebudowy węzłów sanitarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie na operacje w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191955/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zespół sanitariatów ogólnych oznaczono umownie w projekcie literą A zlokalizowany został w części dobudowanej od strony wschodniej budynku, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Drugi, oznaczony literą B, umieszczony został w holu wejściowym do Sali kinowo-widowiskowej, który nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Projekt budowlany dołączony do niniejszego postępowania zawiera opracowanie techniczne zarówno dla zakresu A jak i B.

Zespół A sanitariatów objęty postępowaniem zlokalizowany jest od strony południowo- wschodniej budynku NOK, na istniejącym placu manewrowym. Zespół stanowić będzie zaplecze sanitarne dla Sali konferencyjnej.
Opis rozwiązań funkcjonalnych
Sanitariat dostępny będzie z komunikacji ogólnej poprzez przeszklony przedsionek. Dodatkowo doświetlenie komunikacji ogólnej projektowanego zespołu przewidziano naświetlami umieszczonymi w stropodachu. Zespół sanitariatów składa się z sanitariatu dla mężczyzn, sanitariatu dla kobiet i sanitariatu dla niepełnosprawnych. Zaprojektowana liczba urządzeń sanitarnych spełnia wymogi normatywne (§ 84.2 WT) w zakresie obsługi: 105 mężczyzn i 90 kobiet. Poziom posadzki dobudowanego zespołu zgodny z poziomem podłogi w Sali narad oraz komunikacji budynku administracyjnego.
Dane liczbowe
Pow. zabudowy - 106,38 m2
Pow. użytkowa - 88,07m2
• 1. Toaleta damska - 16,08 m2
• 2. Toaleta męska - 16,78 m2
• 3. Toaleta dla niepełnosprawnych – 4,64 m2
• 4. Przedsionek - 7,22 m2
• 5. Komunikacja – 45,35 m2
Kubatura - 455,8 m2

Odprowadzenie wód opadowych
Dach nad zespołem sanitariatów przejmuje wody opadowe z wyższego, czterokondygnacyjnego budynku administracyjnego , oraz niskiego wąskiego budynku łączącego salę narad z budynkiem administracyjnym oraz z Sali narad.
Wody opadowe z powyższych powierzchni dachowych odprowadzone będą w teren za pomocą rynny i dwóch rur spustowych Ø 20 . Dodatkowo w celu odprowadzenia wód opadowych od budynku należy ułożyć płyty rynsztokowe.

Przyjęte rozwiązania techniczno-materiałowe
Ogólny opis rozwiązań materiałowych
 ławy fundamentowe - monolityczne żelbetowe , posadowione na podkładzie betonowym na poziomie – 1,82 m poniżej projektowanego poziomu parteru w części dobudowanej . Poziom parteru przyjęto na poziomie – 0,00= 72,96 mnpm.
 ściany fundamentowe - monolityczne zbrojone lub murowane z bloczków betonowych zabezpieczonych izolacją pionową powłokową,
 ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne – z cegły silki gr 24 cm,
 ściany działowe – z cegły silki na zaprawie cementowo-wapiennej,
 stropodach – krokwie drewniane 22x12 oparte na wieńcach żelbetowych wieńczących ściany murowane oraz we wnękach wykutych w ścianach szczytowych istniejącego budynku NOK. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi SWZ oraz dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748422,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład BUD - MAR Marek Żołecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581001296

7.3.4) Miejscowość: Olszewka

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.