Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188651/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją projektu „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie - zagospodarowanie poscaleniowe – Etap II w branży drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jędrzejowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 83
1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatjedrzejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją projektu „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie - zagospodarowanie poscaleniowe – Etap II w branży drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e60d284d-1b78-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004040/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Scalenia gruntów wsi Raszków – nadzór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKSO.272.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20486,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie opisanym w projekcie umowy nad realizacją inwestycji pn.: „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie - zagospodarowanie poscaleniowe – Etap II w branży drogowej”
Zamówienie jest realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja, która znajduje się pod linkiem:
https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/003
3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi.
4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją w/w projektu obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki:
1) Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową obsługę realizacji zadania, jego odbioru, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania,
2) Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa obowiązująca ustawa Prawo budowlane zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 w/w ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
3) Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani m.in. do:
a. reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na terenie realizacji zamówienia przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i prawem obowiązującym w tym zakresie;
b. kontroli zgodności wykonania robót z umową zawartą z Wykonawcą robót;
c. obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży drogowej na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu – obecność potwierdzona wpisem do dziennika budowy.
d. sprawdzania jakości wykonywanych robót, zastosowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
e. zatwierdzania materiałów, technologii oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową;
f. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów i sprzętu przewidzianych do realizacji zadań w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą zadań, w dokumentacji projektowej;
g. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - odbiory robót ulegających zakryciu;
h. uczestnictwa, sprawdzania i dokonywania odbiorów częściowych i końcowych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych i przekazania obiektów budowlanych do użytkowania,
i. wydawania kierownikom robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych;
j. żądania od kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,
k. bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych robót, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
l. bieżącego sprawdzania zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, z dokumentacją,
a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wzywania Wykonawcy do usunięcia wad;
m. żądania od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego;
n. uczestnictwa i potwierdzenia wykonania wszelkich prób, pomiarów, sprawdzeń;
o. informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach
i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
p. udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania;
q. uczestnictwa w przeglądach okresowych oraz odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia. Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia, oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami;
r. pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych (w tym przygotowywanie niezbędnych pism tym zakresie);
s. współpraca z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową obsługę realizacji zadania, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbiorów częściowych , końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, weryfikowanie oraz zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, kosztorysów powykonawczych, kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, zamiennych, różnicowych itp.;
t. pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowany robót, celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych, ewentualnych rozwiązań zamiennych;
u. koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót budowlanych;
v. dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów;
w. podejmowanie działań celem ochrony Zamawiającego przed podwójna płatnością wynagrodzenia za roboty podwykonawców w sytuacji przewidzianych w przepisie art. 6471Kodeksu Cywilnego;
x. Nadzór nad Wykonawcą w zakresie terminowego i prawidłowego przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących odbiorów robót;
y. Przygotowywanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego odpowiedzi na pytania propozycje ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy;
z. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót pod względem ilościowym i jakościowym jako podstaw do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. Sprawdzaniu, zatwierdzaniu faktur wystawionych przez wykonawcę robót, potwierdzających zgodność wykonania robót z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, itp.;
aa. uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
bb. rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy/ rozwiązania umowy, w tym kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w w/w przypadkach;
cc. na każde wezwanie Zamawiającego składanie raportów z zaawansowania robót budowlanych, jakości robót, terminów realizacji itp.;
dd. weryfikacja harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych oraz kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz terminowości ich wykonania;
ee. udzielanie pisemnych wyjaśnień, odpowiedzi przy składaniu przez Zamawiającego wniosków o płatność do instytucji współfinansującej realizację projektu Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz kontroli projektu /o ile zajdzie taka konieczność /, kontrola i nadzór nad robotami w celu wykazania osiągnięcia zakładanych efektów /wskaźników;
ff. podejmowanie innych działań w trakcie procesu budowlanego, niewymienionych powyżej, które zabezpieczyłyby interes zamawiającego i przyczyniły się do prawidłowego wykonania i rozliczenia inwestycji;
gg. zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5777,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5777,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. M1 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191670080
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. M1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5777,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
- Budowa drogi leśnej nr 7 w Leśnictwie Cierno
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.