eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówObsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Karpik"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-840611e0-ca3d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-840611e0-ca3d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016873/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Karpik"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32924,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” w wymiarze 80 godzin

Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 80 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r.
Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w godzinach otwarcia pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 5065,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” w wymiarze 80 godzin

Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 80 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r.
Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w godzinach otwarcia pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 5065,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” w wymiarze 80 godzin

Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 80 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r.
Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w godzinach otwarcia pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 5065,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” w wymiarze 80 godzin

Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 80 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r.
Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w godzinach otwarcia pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 5065,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” w wymiarze 200 godzin

Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni Krytej „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 200 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r.
Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w godzinach otwarcia pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 12663,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Korbecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ireneusz Zegarowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5745,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5745,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5745,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Gałan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5745,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Mendoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133158827

7.3.4) Miejscowość: Brzozów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.