Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00215782/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Trojanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TROJANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 57A
1.5.2.) Miejscowość: Trojanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-455
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@trojanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trojanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.trojanow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminy Trojanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a3eccb-267c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008898/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego na sezon grzewczy 2021/2022 dla potrzeb gminy Trojanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem oleju opałowego lekkiego do kotłowni jednostek podległych tj. Szkoły Podstawowej w Trojanowie, Szkoły Podstawowej w Życzynie i Szkoły Podstawowej w Podebłociu.
2) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie po zgłoszeniu za pośrednictwem telefonu, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem logowania się do na konto w systemie PUESC – https://puesc.gov.pl/ przez przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie dla każdego miejsca dostawy. Ilość oraz termin każdorazowej dostawy do miejsc wskazanych w przedmiocie umowy określane będą przez przedstawiciela Zamawiającego, z jednoczesnym obowiązkiem realizacji dostawy w terminie nie później niż 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
3) Szacunkowa ilość oleju opałowego w jednej dostawie wynosi od 2000 do 4000 l. Całkowita szacunkowa ilość dostaw: 85 000 l.
4) Dostawa musi być realizowana przy użyciu specjalistycznego sprzętu i cystern przeznaczonych do przewozu oleju opałowego, posiadających odpowiednie atestowane mierniki przepływowe paliwa i wyposażonych w niezbędne urządzenia do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Transport paliw winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska.
5) Każdorazowe przepompowanie oleju do zbiornika Zamawiającego będzie się odbywało tylko i wyłącznie w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy lekki spełniał warunki jakości zgodne z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016, poz.2008).
Ponadto wymagane jest, aby każdorazowo przedmiot dostawy spełniał parametry:
- temperatura zapłonu oleju była minimum 60oC,
- temperatura krzepnięcia, poniżej -30oC,
- temperatura płynięcia do -25oC,
- zawartość siarki była niższa niż 0,1%
7) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dostarczanego oleju, w stosunku do ilości określonych w punkcie 3 niniejszego opisu, z uwagi na uwarunkowania pogodowo – atmosferyczne bądź w wyniku innych czynników mających wpływ na zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie ilości dostaw oleju. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmiany zamówienia. Rozliczenie za dostawy będzie dokonywane zgodnie z rzeczywistą ilością dostarczonego oleju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337696,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Pajdziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962667171
7.3.3) Ulica: Grabina 2
7.3.4) Miejscowość: Skaryszew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego na rok 2025 na potrzeby ZS-P w Łęczycach"
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do MOW w Samostrzelu
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa oleju opałowego do kotłowni budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza w latach 2025-2026r."
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.