eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymZakup i dostawa autobusu szkolnego dla gminy Zakroczym.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla gminy Zakroczym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dabba230-bf51-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla gminy Zakroczym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabba230-bf51-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla Gminy Zakroczym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu szkolnego na potrzeby gminy Zakroczym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalno- użytkowych i wyposażenia autobusu Zamawiający określił w tabeli.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd (podwozie, nadwozie, kabina, zabudowa specjalistyczna, wyposażenie dodatkowe, np. maszt, autopompa itp.) na okres min. 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy Wykonawca musi posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z możliwością wydłużenia na zasadach określonych w dziale XVI „Opis kryteriów oceny oferty”.
4. W okresie gwarancji, w przypadku unieruchomienia pojazdu mechanicy dojadą do siedziby Urzędu Gminy, albo Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia uszkodzonego pojazdu lub uszkodzonego urządzenia będącego częścią pojazdu do autoryzowanej przez producenta stacji serwisowej. Wykonawca jest zobowiązany ponieść całkowite koszty transportu mechaników, pojazdu lub jego części.
5. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewnia Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych.
6. Reakcja serwisu w okresie gwarancyjnym musi nastąpić do końca drugiego dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w formie pisemnej lub pocztą e-mail, wystąpienia awarii. Przez czas reakcji należy rozumieć rozpoczęcie naprawy lub przyjazd mechaników do siedziby Urzędu Gminy albo dostarczenie uszkodzonego pojazdu lub jego części do autoryzowanej przez producenta stacji serwisowej.
7. Zamawiający zobowiązuje się dokonać odbioru przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy.
8. Dostawca przekaże Zamawiającemu, nie później niż w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, niezbędne wyposażenie oraz komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji i eksploatacji pojazdu będącego przedmiotem umowy, w tym:
1) wszelką dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu m.in. kartę pojazdu, świadectwo homologacji, aktualne badania techniczne,
2) instrukcję obsługi i serwisowania samochodu wraz z zabudową pożarniczą, która będzie umożliwiała obsługę, konserwację i podstawowe czynności naprawcze, w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej,
3) książkę gwarancyjną,
4) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie świadectw dopuszczenia,
5) karty gwarancyjne i książki serwisowe dodatkowego sprzętu i wyposażenia,
6) inne dokumenty niezbędne do eksploatacji pojazdu oraz sprzętu i wyposażenia,
7) 2 komplety kluczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534988,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534988,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCUS PSQ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272800987

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534988,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.