eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KOSZALINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320733373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-582

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 342 67 66

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 342 67 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwsz-koszalin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-koszalin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-480b1c0d-e573-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu oraz medycznych artykułów dydaktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480b1c0d-e573-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440036,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – kosmetologia I:
1 Bańki chińskie 1 zestaw
2 Frezarki do manicure 5 szt.
3 Karboksyterapia i oxybrazja filtry, butla, osłona itp. 1 zestaw
4 Koc na podczerwień infrared+ dermomasażer 1 szt.
5 Koc termiczne- sauna 2 szt.
6 Końcówki do oczyszczania wodorowego 2 zestaw
7 Końcówki do infuzji tlenowej 1 szt.
8 Lampa bezcieniowa LED 4 szt.
9 Lampy do wizażu- pierścieniowa LED Ring 3 szt.
10 Miernik do pomiaru ciała 3 szt.
11 Parawan 1 szt.
12 Peeling kawitacyjny 1 szt.
13 Stolik pod urządzeni do endermomasażu 1 szt.
14 Toaletka pod lustra do wizażu 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 31652,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – kosmetologia II:
1 Cylinder miarowy na 50 ml z korkiem 8 szt.
2 Ezy mikrobiologiczne 1000 szt./op. 40 op.
3 Kuweta do barwienia z mostkiem 1 szt.
4 Mieszadło magnetyczne z funkcją podgrzewania 4 szt.
5 Młynki nożowe 4 szt.
6 Palnik Bunsena na kartusze z gwintem propan-butan /LPG 1 szt.
7 Podłoża mikrobiologiczne różne 40 szt.
8 Preparaty Parazytologia, 51 sztuk zestawu szkiełek mikroskopowych do parazytologii medycznej 50 szt.
9 Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 24x32 mm op. 500 szt./op. 10 op.
10 Szkiełka Mikroskopowe podstawowe cięte brzegi 1000 szt./op. 10 op.
11 Tryskawki 5 szt.
12 Wytrząsarka laboratoryjna 1 szt.
13 Rozdrabniacze do świeżych ziół 4 szt.
14 Zestaw do barwienia metodą Grama 1 szt.
15 Zlewka na 50 ml niska 8 szt.
16 Zlewka na 50 ml wysoka 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 11973,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – fizjoterapia:
1 Aplikator skanujący do laseroterapii. 1 szt.
2 Model dziecka do fizjoterapii w chłopięcym ubranku 4 szt.
3 Wózek inwalidzki aktywny 2 szt.
4 Wózek inwalidzki aktywny 2 szt.
5 Stół składany do masażu 4 szt.
6 Elastyczny szkielet stojący na statywie 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 55374,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – ratownictwo medyczne I:
1 Łyżka światłowodowa– jednorazowa 10 szt.
2 Rękojeść laryngoskopu światłowodowego LED standardowy 2 szt.
3 Stojak do kroplówek 1 szt.
4 Treningowy zestaw doszpikowy 1 szt.
5 Treningowy zestaw do nauki wkłuć doszpikowych 1 szt.
6 Wózek medyczny 1 szt.
7 Treningowa igła doszpikowa dla dorosłych 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5901,31 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – ratownictwo medyczne II:
1 Fantom do nauki osłuchiwania dźwięków serca i płuc z dedykowanym stetoskopem 1 szt.
2 Trenażer do intubacji niemowląt 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18359,73 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – SFWiS:
1 Dyfuzor zapachowy 300 ml z pilotem i 3 olejkami 2 zestaw
2 Kamienie do litoterapii – zestaw 2 zestaw
3 Koc rozgrzewający do zabiegów kosmetycznych 5 szt.
4 Model akupunkturowy stopy 15 cm 1 szt.
5 Model dłoni do akupunktury 13 cm 1 szt.
6 Model akupunkturowy ucha 22 cm 1 szt.
7 Model akupunkturowy głowy 20 cm 1 szt.
8 Zestaw do masażu bambusami SAMI 2 zestaw
9 Zestaw minerałów 1 zestaw
10 Zestaw mis tybetańskich z pałkami i wałkiem 1 zestaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6558,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – pielęgniarstwo I:
1 Aparat EKG wraz z mobilnym wózkiem i wysięgnikiem do elektrod 1 szt.
2 Kaftan bezpieczeństwa do stosowania w placówkach medycznych 2 szt.
3 Łóżko jezdne szpitalne do stosowania w standardowej opiece medycznej z materacem 1 szt.
4 Parawan teleskopowy mobilny żółty 1 szt.
5 Parawan teleskopowy mobilny biały 1 szt.
6 Parawan teleskopowy mobilny niebieski 2 szt.
7 Szafka przyłóżkowa do łóżka szpitalnego mobilna 4 szt.
8 Stojaki do kroplówek 5 szt.
9 Wózek oddziałowy jezdny 3 szt.
10 Wózek na brudną bieliznę dwukomorowy, dwukolorowy (czerwony i niebieski/granatowy), jezdny z pokrywa otwierany bezdotykowo (otwierany za pomocą przycisku nożnego). 1 szt.
11 Wózek wielofunkcyjny anestezjologiczny mobilny z blokadą kółek 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 33325,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt – pielęgniarstwo II:
1 Kombinezon geriatryczny do symulacji odczuć geriatrycznych wraz z akcesoriami 1 szt.
2 Skóra (z sylikonu) do nauki cięcia i szycia ran 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – kosmetologia I:
1 Aceton kosmetyczny (1000ml) 1 szt.
2 Chusty gładkie 20-25cm x 40 cm, op. 100 sztuk 10 op.
3 Czepek włókninowy op. 100 szt. 3 op.
4 Drewniane patyczki szerokie op. 100 szt. 2 op.
5 Etylowy CZDA 95% (500 ml) butelka 8 szt.
6 Fartuchy ochronne op. 50 szt. 2 op.
7 Gaza jałowa, rozmiar 1x5x5, op. 3 szt. 10 op.
8 Gaza jałowa, rozmiar 1x7x5, op. 3 szt. 10 op.
9 Gaza opatrunkowa 5 op.
10 Klapki jednorazowe, op. 10 par 3 op.
11 Lignina wata celulozowa w arkuszach 40x60cm, 1kg 3 szt.
12 Maski ochronne op. 50 szt. 3 op.
13 Mydło w płynie antybakteryjne 1 szt.
14 Ostrze do skalpela nr 20 10 szt.
15 Panthenol w piance 10% 1 szt.
16 Podkład włókninowy w rolce 50x50 1 szt.
17 Pojemnik na odpady medyczne 0,7 l 5 szt.
18 Preparat na krwawienia 15 ml 2 szt.
19 Rękawiczki nitrylowe L 5 op.
20 Rękawiczki nitrylowe M 7 op.
21 Rękawiczki nitrylowe S 7 op.
22 Serweta podfoliowana 50-60cm x 50 m 5 szt.
23 Soda oczyszczona (wodorowęglan sodu) 1 kg 2 szt.
24 Sól fizjologiczna 5ml op. 100szt. 2 op.
25 Sól fizjologiczna kroplówki 500ml 10 szt.
26 Strzykawki do pobierania preparatu op. 100 szt. 1 op.
27 Taśma do tapingu 20 szt.
28 Testy do sterylizacji op. 250 szt. 1 op.
29 Naturalna vit. E, op. 60 kapsułek 15 op.
30 Torebki do sterylizacji, samoprzylepne foliowo- papierowe 90mm x 230mm, op. 200 szt. 4 op.
31 Torebki do sterylizacji, samoprzylepne foliowo- papierowe 57x105, op. 200 szt. 4 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3649,72 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – kosmetologia II:
1 Balsamy do ciała, (malinowy, mineralny, antycellulitowy, odżywczy) poj. 0,5l 3 szt.
2 Bańki chińskie 6 op.
3 Bańki szklane lekarskie ogniowe zestaw12 szt. 4 zestaw
4 Czepek z włókniny harmonijka op. 100szt. 5 op.
5 Gaza do zabiegów kriolipolizy op. 10 szt. 6 op.
6 Folia do zabiegów na ciało 160x200 op. 20 szt. 5 op.
7 Koncentraty do ciała (malinowy, mineralny, antycellulitowy, odżywczy) poj. 450ml 3 szt.
8 Majtki jednorazowe kosmetyczne męskie 100 szt.
9 Majtki jednorazowe kosmetyczne damskie 100 szt.
10 Membrana do kriolipolizy 10 szt.
11 Naturalny olej sezamowy 450ml. 2 szt.
12 Olejki do masażu, zestaw 4x 500 ml 1 zestaw
13 Olejek do masażu z olejem ze słodkich migdałów 500 ml 2 szt.
14 Olej sezamowy nierafinowany 1l 4 szt.
15 Pasta borowinowa lecznicza, pasta na skórę, plastry (5 sztuk w opakowaniu) 5 op.
16 Peelingi do ciała (malinowy, mineralny, antycellulitowy, odżywczy) poj. 1l 3 szt.
17 Płyn do dezynfekcji powierzchni 1l 3 szt.
18 Płyn do dezynfekcji rąk i skóry 250ml 5 szt.
19 Podkład jednorazowy celulozowy w rolce biały 60x50m 10 szt.
20 Pokrycie na wycięcie w stole (100sztuk) 4 op.
21 Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe M, op. 100 szt 5 op.
22 Stemple ziołowe zestaw:
2x Haiti
3x Marocco 5 op.
23 Szklana bańka próżniowa z gumową gruszką: 1x 2,5cm 4 szt.
24 Szklana bańka próżniowa z gumową gruszką: 1x 3,5cm 4 szt.
25 Świece do masażu świecą 6 szt.
26 Świeca woskowa HOPI (8 mm) 20 szt.
27 Zestaw 15 kamieni do masażu z marmuru białego 2 zestaw
28 Żel do kriolipolizy poj. 1l 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5808,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – dietetyka:
1 Gruszka do pipet. Czerwona FLIP dwuzaworowa 3 szt.
2 Jednorazowe nakłuwacze 21G (0,8mm) x 1,8mm op. 200 szt. 2 op.
3 Kolby miarowe o poj. 100ml 5 szt.
4 Kolby miarowe o poj. 50ml 5 szt.
5 Kolby miarowe o poj. 25ml 5 szt.
6 Paski do pomiaru glukozy we krwi do gleukometru iXell op. 50szt 3 op.
7 Pipeta miarowa poj. 1ml 5 szt.
8 Pipeta wielomian poj. 5ml 3 szt.
9 Płyn do dezynfekcji powierzchni 1l 3 szt.
10 Płyn do dezynfekcji rąk i skóry 250ml 5 szt.
11 Testy na nietolerancję pokarmową 7 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4175,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – fizjoterapia:
1 Alkoholowy płyn do dezynfekcji chirurgicznej rąk i skóry to preparat na bazie mocnego alkoholu przeznaczony do chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry 20 szt.
2 Jednorazowe elektrody EKG do testów wysiłkowych oraz badań holterowskich 15 op.
3 Oliwka do masażu 20 szt.
4 Prześcieradło papierowe celulozowe 20 op.
5 Podkład włókninowy jednorazowy zielony 200 szt.
6 Spray. Płyn do dezynfekcji powierzchni 20 szt.
7 Żel do USG 1 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2740,74 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – pielęgniarstwo:
1 0,9% NaCl 10 ml op. 100 szt. 2 op.
2 0,9% NaCl 100 ml 30 szt.
3 0,9% NaCl 250 ml 30 szt.
4 5 % glukoza 250 ml 5 szt.
5 5 % glukoza 500 ml 5 szt.
6 Sterylny woda do iniekcji rozpuszczania leków 5 ml op. 100 szt. 2 op.
7 Cewnik Foley sylikonowany nr 12 100 szt.
8 Zestaw do pompy flocare infinity, do worków i butelek 30 szt.
9 Kompresy niejałowe 10cm x 10 cm 10 op.
10 Kompresy jałowe 10 cm x 10 cm 50 szt.
11 Kompresy jałowe 5 cm x 5 cm 2000 szt.
12 Koreczek do wenflonów z podwójną końcówką (żeńską i męską) 1000 szt.
13 Igła do pobierania i rozpuszczania leków z otworem bocznym 1,2 x 30 mm/ 18G – op. 100 szt. 5 op.
14 Igła do portu zakrzywiona ze skrzydełkami i drenem 20G 0,9x20mm 20 szt.
15 Igła do portu bez skrzydełek zakrzywiona, bez drenu 20g/19mm 20 szt.
16 Igła do portu zakrzywiona 20g z drenem, bez skrzydełek 190mm 20 szt.
17 Jednorazowa maska chirurgiczna 30 op.
18 Maska pełnotwarzowa CPAP do wentylacji, z portem wydechowym, obejmująca nos i usta, wielorazowego użycia, sylikonowa 1 szt.
19 Nosowa maska CPAP przeznaczona do wentylacji, wielorazowego użycia, sylikonowa 1 szt.
20 Jednorazowa maska do wentylacji nieinwazyjnej pełnotwarzowa, sylikonowa, bezprzeciekowa rozmiar M 1 szt.
21 Jednorazowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą, bezprzeciekowa rozmiar M 1 szt.
22 Jednorazowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą, z regulowaną podporą czołową, sylikonowa, bezprzeciekowa rozmiar M 1 szt.
23 Jednorazowa, sylikonowa maska ustno-nosowa z 4 punktową uprzężą, z podporą czołową typu CapStrap, bezprzeciekowa rozmiar M 1 szt.
24 Miska plastykowa średnicy ok. 30 cm. 5 szt.
25 Oklejenie do kaniul wodoodporne, sterylne, przezroczyste. 100 szt.
26 Oklejenie do umocowania wenflonów 15 op.
27 Paski do zamykania ran – stripy 50 op.
28 Przyrząd do przetaczania płynów dożylnych. 200 szt.
29 Rękaw papierowo – foliowy szerokości 15 cm 1 szt.
30 Rękaw papierowo – foliowy szerokości 7,5 cm 1 szt.
31 Rękaw papierowo – foliowy szerokości 20 cm 1 szt.
32 Rękawiczki chirurgiczne, jałowe bezpudrowe, jednorazowego użycia rozmiar 6,5 – sztuki 60 szt.
33 Rękawiczki chirurgiczne, jałowe bezpudrowe, jednorazowego użycia rozmiar 7,0 – sztuki 60 szt.
34 Rękawiczki chirurgiczne, jałowe bezpudrowe, jednorazowego użycia rozmiar 7,5 – sztuki 60 szt.
35 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiary L – op. 100 szt. 30 op.
36 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiary M – op. Po 100 szt. 50 op.
37 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiary S – op. 100 szt. 30 op.
38 Rękawiczki jednorazowe, bezpudrowe, nitrylowe rozmiary XL – op. 100 szt. 5 op.
39 Siatkowy rękaw opatrunkowy na dłoń i stopę 3 op.
40 Siatkowy rękaw opatrunkowy na nogę nr 3 3 op.
41 Siatkowy rękaw opatrunkowy na nogę nr 4 3 op.
42 Siatkowy rękaw opatrunkowy na nogę nr 5 3 op.
43 Spirytus salicylowy 100 ml. 4 szt.
44 Płyn wieloelektrolitowy do przetoczeń dożylnych 5 szt.
45 Strzykawka 10 ml. op. 100 szt. 10 op.
46 Strzykawka 20 ml. op. 100 szt. 2 op.
47 Strzykawka 5 ml. op. 100 szt. 2 op.
48 Strzykawka 2 ml. op. 100 szt. 2 op.
49 Strzykawka typu Janette 100 ml. 20 szt.
50 Alkoholowy płyn do dezynfekcji skóry przed pobieraniem krwi, iniekcjami. Bezbarwny, przejrzysty w pojemnikach o pojemności 250 ml. z atomizerem. 5 szt.
51 Taśma opatrunkowa, włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 20 cm x 10m 3 szt.
52 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 10 cm x 10m 3 szt.
53 Taśma opatrunkowa włókninowa, samoprzylepna, niejałowa, rozm. 5 cm x 10m 3 szt.
54 Ustniki jednorazowego użycia do pikflometru elektronicznego Vitalograph Asma 1 200 szt.
55 Wazelina farmaceutyczna czysta opakowanie 200 g 2 szt.
56 Wenflon niebieski tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 0,9x25 mm – 22G 100 szt.
57 Wenflon niebieski, rozmiar 0,9x25 mm – 22G 100 szt.
58 Wenflon różowy tzw. bezpieczny np. safety rozmiar 1,1x33 mm – 20G 100 szt.
59 Wenflon różowy, rozmiar 1,1x33 mm – 20G – z portem do dodatkowych wstrzyknięć 200 szt.
60 Woda demineralizowana pojemność 5 l 5 szt.
61 Worki sterylne do pobierania moczu dla chłopców, pojedynczo pakowane, jałowe 100 szt.
62 Worki sterylne do pobierania moczu dla dziewczynek, pojedynczo pakowane, jałowe 100 szt.
63 Wzierniki jednorazowego użycia do otoskopu rozmiar 2.5 mm, 4 mm. 1 op.
64 Zestaw do Aktualizacji Układu Żylnego do Wersji P50/1 1 op.
65 Zestaw wymienne żyły do trenażerów LF01121, LF01250 oraz LF01126 1 op.
66 Zestaw wymiennych skór i żył (głowa, noga, prawa i lewa ręka) do fantomu niemowlęcia 1 op.
67 Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 12 50 szt.
68 Zgłębnik żołądkowy z PCV z zatyczką – rozmiar CH 14 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 28145,37 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały eksploatacyjne – ratownictwo medyczne:
1 Gaziki niesterylne 10 cm x 10 cm, op. 100 szt. 3 op.
2 Igły 1,2mm, op. 100 szt. 2 op.
3 Igły 0,8mm, op. 100 szt. 8 op.
4 Igły 0,6 mm, op. 100 szt. 6 op.
5 Lubrykant w sprayu, op. 500ml 3 op.
6 Maski do tlenoterapii biernej dla dorosłych 3 szt.
7 Maski do tlenoterapii biernej dla dzieci 3 szt.
8 Maseczka jednorazowa, op. 100 szt. 2 op.
9 Okleiny do wenflonów 8x5,8 cm, op. 50 szt. 2 op.
10 Opatrunki zastawkowe (Asherman) 2 szt.
11 Pojemniki na odpady medyczne 2 l 10 szt.
12 Papier do EKG Schiller CARDIOVIT AT- 2 plus 3 op.
13 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, rozmiar S, op. 100 szt. 3 op.
14 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, rozmiar M, op. 100 szt. 5 op.
15 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, rozmiar L, op. 100 szt. 6 op.
16 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, rozmiar XL, op. 100 szt. 6 op.
17 Strzykawki 20 ml, op. 100 szt. 1 op.
18 Strzykawki 10 ml, op. 100 szt. 3 op.
19 Strzykawki 5 ml, op. 100 szt. 4 op.
20 Strzykawki 2 ml, op. 100 szt. 5 op.
21 Wenflony (różowe), op. 100 szt. 1 op.
22 Wenflony (zielone), op. 100 szt. 2 op.
23 Wenflony (niebieskie), op. 100 szt. 1 op.
24 Żel do USG 500g 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1475,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stół anatomiczny do pracowni anatomii 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 219512,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46652,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70718,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46652,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA HURTOWNIA MEDYCZNA REXOMED SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008359893

7.3.3) Ulica: MĄCZNA

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46652,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8726,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15534,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8726,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA HURTOWNIA MEDYCZNA REXOMED SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008359893

7.3.3) Ulica: MĄCZNA

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-780

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8726,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16174,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20932,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16174,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380396325

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 10/4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16174,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9285,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9285,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9285,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inprosystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240519242

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 80

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9285,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44498,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47661,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44498,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367568940

7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 16/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44498,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31160,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31160,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31160,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810542286

7.3.3) Ulica: Niedamira 10

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31160,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256578 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256578 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256578 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810542286

7.3.3) Ulica: Niedamira 10

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256578 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.