Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202163/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 471 40 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95ef77b-e7dd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 971 Krynica – Muszyna- Piwniczna odc. ref. 050 od km 3+410,67 – 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202163/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna”
1. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Inwestycja pn.: „Rozbudowa istniejącej DW 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna, odc. ref. 050 w km 3+410,67 do km 3+482,47 polegająca na budowie zatoki autobusowej w m. Milik, gmina Muszyna” obejmuje swoim zakresem budowę:
- zatoki autobusowej wymagającej rozbudowy prawej strony drogi wojewódzkiej nr 971 Krynica-Muszyna-Piwniczna na długości 71,80m,
- muru oporowego o długości 59,0 m, wysokość 3,10-3,84 m zmienna skokowo,
- linii kablowej oświetlenia ulicznego,
- kanału technologicznego składającego się z rury osłonowej fi 125 mm oraz czterech rur fi 40 mm,
- odcinka sieci teletechnicznej.
Zamawiający wymaga aby do końca listopada 2022 r. zostały zakończone roboty w zakresie wykonania 100% muru oporowego oraz 50% budowy chodnika.
2. Zakres określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
3. Zakres rzeczowy określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót obejmujących: projekt budowlany zatoki autobusowej, muru oporowego, linii oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego i usunięcia kolizji sieci teletechnicznej – budowy odcinka sieci teletechnicznej, projekt wykonawczy linii oświetlenia ulicznego, projekt wykonawczy kanału technologicznego i usunięcia kolizji sieci teletechnicznej – budowy odcinka sieci teletechnicznej, projekt wykonawczy muru oporowego, projekt wykonawczy drogowy, specyfikację techniczną linii oświetlenia ulicznego, specyfikację techniczną usunięcia kolizji sieci teletechnicznej – budowy odcinka sieci teletechnicznej, specyfikację techniczną muru oporowego, specyfikacje techniczną branża drogowa.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowanych zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia w pasie drogi wojewódzkiej, zgodnie z decyzją Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 12 luty 2019 r. znak: ZDW/PW/2019/28/RDWNS/SSRDWNS-651-971-7/19 oraz pismem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie znak: ZDW/PW/2019/227/DI-2/MGŻDI-2-650-971-24i/17/19 z dnia 07.02.2019 r.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
6. Z uwagi na przebieg przez rejon inwestycji sieci rurociągów z woda leczniczą wraz z kablem sterującym i energetycznym Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót przewidzieć rozwiązania gwarantujące pełne bezpieczeństwo istniejących rurociągów i kabli oraz dostęp do tejże sieci po wykonaniu całości przedsięwzięcia – zgodnie z opinią kierownika Zakładu Górniczego „Muszynianka” z dnia 10.08.2018 r.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty związane z usunięciem kolizji sieci teletechnicznej zgodnie z pismem TTISIKU-31547/18/RP z dnia 18.06.2018r. oraz pismem TTISIKU-12774/19/RP z dnia 19.03.2019 r. Wykonawca obowiązany jest zgłosić do Orange Polska prace z min. 14 dniowym wyprzedzeniem. Zawiadomienie o terminie rozpoczęcia robót należy kierować na adres: Orange Polska S.A. Obsługa Techniczna Klienta w Krakowie ul. Jagiellońska 52A 33-300 Nowy Sącz, e-mail: DiSU.REWUUiiTarn@orange.com
8. Wykonawca przed przystąpieniem ro realizacji robót budowlanych zobowiązany jest do pisemnego wystąpienia do Orange Polska S.A. z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni roboczych z wnioskiem o nadzór właścicielski i formalne przekazanie infrastruktury do przełożenia.
9. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
10. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
11. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
12. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
13. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946596,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 946596,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946596,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY I MALARSKO TAPECIARSKI S.C. LESŁAW SZYMAŃSKI RYSZARD SZYMAŃSKI ALEKSANDRA SZYMAŃSKA 33-370 MUSZYNA, ZŁOCKIE 81
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Szymańska , Lesław Szymański, Ryszard Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341007811
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946596,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w ciągu 11 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający wymaga aby do końca listopada 2022 r. zostały zakończone roboty w zakresie wykonania 100% muru oporowego oraz 50% budowy chodnika.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna z siedzibą w Muszynie.
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od stycznia do czerwca roku szkolnego 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.