Og³oszenie z dnia 2022-07-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00282218/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00388427/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uzbrojenie terenów przemys³owych w gminie Morawica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Morawica - Urz±d Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.morawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzbrojenie terenów przemys³owych w gminie Morawica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-727c601c-0821-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00268757
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016789/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Uzbrojenie terenów przemys³owych w gminie Morawica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie”
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.
11. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux.
13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu (odbywa siê automatycznie).
14. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegó³owe informacje w rozdziale IX i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Marcin Dziewiêcki, kontakt: tel.: +48 41 311 46 92 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie
co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Bi.271.39.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1. Budowa sieci wod.-kan. w terenach przemys³owych w Dêbskiej Woli
Zakres zadania opisano w czterech dokumentacjach projektowych, które stanowi± opis przedmiotu zamówienia.
− Inwestycja realizowana bêdzie na dzia³kach nr ewid.: 4/26, 4/34, 4/37, 4/44, 4/59, 4/61, 4/62, 4/63, 4/64, 4/66, 4/67, obrêb 0007 Dêbska Wola, jednostka ewidencyjna: 260412_5 Morawica - obszar wiejski, zakres:
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami o d³ugo¶ci L = 998,25 mb.
budowa sieci wodoci±gowej o ³±cznej d³ugo¶ci L = 574,8 mb.
− sieci kanalizacji sanitarnej oraz przy³±cza wod.-kan. w msc. na dz. nr ewid. 1/25, 1/26, 1/31, 1/34 Obrêb 0005 Cha³upki 4/19, 4/20, 4/42, 4/43, 4/62, 4/66 Obrêb 0007 Dêbska Wola gm. Morawica, zakres:
budowa sieci wodoci±gowej o ¶rednicy o ³±cznej d³ugo¶ci L = 297,50 mb
budowa kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci L = 905,00 mb;
budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci L = 72,40 mb;
− Inwestycja realizowana bêdzie na dzia³kach nr ewid. 260412_5 Morawica obszar wiejski 0007 Dêbska Wola - dzia³ki ewid.1/4,1/12, 2/15, 2/23, 2/25, 2/26, 2/27, 2/28, 2/29, 2/30, 2/31, 2/32, 2/33, 2/34, 2/35 2/36, 2/38, 2/41, 2/42, 4/6, 4/15, zakres:
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami o d³ugo¶ci L= 862,60 mb.
budowa kolektora ci¶nieniowego kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci L = 1286m
budowa sieci wodoci±gowej o ³±cznej d³ugo¶ci L = 1570 mb.
Przepompownia ¶cieków
− Inwestycja realizowana bêdzie na dzia³kach nr ewid. Obrêb 0007 Dêbska Wola, dzia³ka nr: 4/19 Obrêb 0005 Cha³upki, dzia³ki nr: 1/25, 1/31, 1/17, zakres:
budowa sieci wodoci±gowej i d³ugo¶ci L = 3 300,00 m
budowa sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci L = 107m
budowa kolektora ci¶nieniowego kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci L =603 m
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd±
na powtórzeniu robót/us³ug podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót/us³ug stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± to prace z zakresu:
Czê¶æ 1:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków;
− Roboty w zakresie uzdatniania osadów;
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót/us³ug, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym
na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót/us³ug wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom
z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD
lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy
s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ¶cieków w Brzezinach
W zakres zadania wchodzi:
rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ¶cieków w Brzezinach w systemie zaprojektuj – wybuduj. Dokumentacjê projektow± nale¿y opracowaæ na ca³o¶æ zakresu objêtego PFU, natomiast w zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie Obiektu nr 5 – budynku prasy.
Podstawowymi parametrami okre¶laj±cymi wielko¶æ oczyszczalni s±:
- ilo¶æ ¶cieków:
Qd.¶r. = 2 580 m3/d
Qdmax = 3 354 m3/d
Qhmax = 280 m3/h = 77,8 dm3/s
- Liczba Mieszkañców Równowa¿nych ze wzglêdu na BZT5: RLM = 19 547 MR
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd±
na powtórzeniu robót/us³ug podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót/us³ug stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± to prace z zakresu:
Czê¶æ nr 2:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków;
− Roboty w zakresie uzdatniania osadów;
− Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót/us³ug, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym
na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót/us³ug wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom
z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD
lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy
s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3. Budowa dróg w terenach przemys³owych w Dêbskiej Woli
Zakres zadania opisano w dwóch dokumentacjach, które stanowi± opis przedmiotu zamówienia.
W zakres tego zadania wchodzi :
- budowa dróg zgodnie z przes³an± dokumentacj± projektow± – 2 szt. dokumentacji
- Inwestycja realizowana bêdzie na dzia³kach nr ewid.: Obrêb 0007 Dêbska Wola, dzia³ki nr: 4/19, 4/23, Obrêb 0005 Cha³upki, dzia³ka nr: 1/25, Obrêb 0020 Wola Morawicka, dzia³ka nr: 600/2, zakres:
budowa dróg o nawierzchni asfaltowej o ³±cznej d³ugo¶ci 917mb , szeroko¶æ 6 - 6,6m,
- Inwestycja realizowana na dzia³kach nr ewd: 3, 4/19, 4/20, 4/26, 4/30, 4/37, 4/44, 4/59, 4/60, 4/62 obrêb 0007 Dêbska Wola, zakres:
remont nawierzchni lewego pasa ruchu oraz wykonanie poszerzenia jezdni drogi wojewódzkiej nr 766; prace bêd± prowadzone w km 2+202 do km 2+464 DW 766 na d³ugo¶ci 262 mb,
budowa dróg wewnêtrznych o nawierzchni asfaltowej o ³±cznej d³ugo¶ci 2048 mb, szeroko¶ci 6 mb
UWAGA!. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wskazana w dokumentacji budowa parkingów przy ³±czniku miêdzy ul. Firmow± a drog± wojewódzk±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemys³owych obiektów budowlanych
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45262212-0 - Kopanie rowów
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd±
na powtórzeniu robót/us³ug podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót/us³ug stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± to prace z zakresu:
Czê¶æ nr 3:
− Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemys³owych obiektów budowlanych;
− Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
− Roboty w zakresie nawierzchni dróg
− Kopanie rowów
− Instalowanie infrastruktury okablowania
− Roboty w zakresie budowy dróg
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót/us³ug, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym
na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót/us³ug wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom
z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD
lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy
s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4. Przebudowa ul. Szelestów w Dêbskiej Woli
Zakres zadania: - budowa ul. Szelestów po³o¿onej na dzia³kach nr 2/15, 467, 469
w systemie zaprojektuj – wybuduj zgodnie z przes³anym PFU
Zakres inwestycji rozpoczyna siê w km 0+000,00 (koniec istniej±cej nawierzchni asfaltowej), a koñczy w km 0+928,00 (skrzy¿owanie z DP 1192T) i obejmuje odcinek d³ugo¶ci 928,00 m. W obrêbie dzia³ki nr 469 tj . od km 0+052,02 do km 0+408,18 droga przebiega przez teren kolejowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262212-0 - Kopanie rowów
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd±
na powtórzeniu robót/us³ug podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót/us³ug stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± to prace z zakresu:
Czê¶æ nr 4:
− Roboty w zakresie nawierzchni dróg
− Kopanie rowów
− Instalowanie infrastruktury okablowania
− Roboty w zakresie budowy dróg
− Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót/us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót/us³ug, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym
na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót/us³ug wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom
z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD
lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ
cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy
s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych
od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
Dla czê¶ci 1:
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej lub sieci wodoci±gowej lub sieci wodno-kanalizacyjnej zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 5000 000,00 z³ brutto
Dla czê¶ci 2:
jedn± robotê budowlan± zrealizowan± w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” w zakresie, której wykonano roboty zwi±zane z budow± lub rozbudow± lub przebudow± lub modernizacj± oczyszczalni ¶cieków zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto;
Dla czê¶ci 3:
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi/dróg zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³ brutto;
Dla czê¶ci 4:
jedn± robotê budowlan± zrealizowan± w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” w ramach której wykonano roboty zwi±zane z budow± lub przebudow± lub rozbudow± lub remontem drogi/dróg zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu. Wymagana warto¶æ wykonanej roboty budowlanej wynosi³a minimum: 800 000,00 z³ brutto.
UWAGA!
Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
2) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych
za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê, jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
Czê¶æ 1:
Kierownik budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej zakoñczonej inwestycji zwi±zanej z budow±/ przebudow±/ modernizacj±/ rozbudow± sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej o warto¶ci min. 1 500 000,00 z³ brutto
Czê¶æ 2:
Kierownik budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej inwestycji zwi±zanej z budow±/ przebudow±/ modernizacj±/ rozbudow± oczyszczalni ¶cieków o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto;
Kierownikiem robót sanitarnych posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (w zale¿no¶ci od specjalno¶ci kierownika budowy) i posiadaj±cym do¶wiadczenie zawodowe, jako kierownik robót/budowy, na min. jednej (od rozpoczêcia do zakoñczenia) inwestycji zwi±zanej z budow±/ rozbudow±/ przebudow±/ modernizacj± oczyszczalni ¶cieków o warto¶ci robót min. 800 000,00 z³ brutto;
Kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
Projektantem specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do projektowania oraz do¶wiadczenie zawodowe, jako projektant, który zaprojektowa³ lub przeprojektowa³ oczyszczalniê ¶cieków o wydajno¶ci min. 14000 RLM.
Czê¶æ 3:
Kierownik budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowami w specjalno¶ci drogowej posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji zwi±zanej z budow± lub przebudow± lub rozbudow± lub remontem drogi/dróg o warto¶ci min 3 000 000,00 z³ brutto;
Czê¶æ 4:
Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji zwi±zanej z budow± lub przebudow± lub rozbudow± lub remontem drogi/dróg o warto¶ci min.
800 000,00 z³ brutto;
Projektantem w specjalno¶ci drogowej posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do projektowania, który zrealizowa³ dokumentacjê projektow±, która zosta³a wykonana i jest u¿ytkowana o warto¶ci dokumentacji projektowej min.
50 000,00 z³ brutto.
Uwaga; Zamawiaj±cy zezwala na ³±czenie funkcji wymaganych osób przez jedn± lub kilka osób we wszystkich czê¶ciach.
Funkcja kierownika i projektanta mo¿e byæ ³±czona przez t± sam± osobê.
UWAGA:
W przypadku wykazania kierownika budowy dla czê¶ci 2 w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, Wykonawca musi dysponowaæ kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz odwrotnie.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego nie mniejsz±
ni¿:
dla czê¶ci 1: 1 500 000,00 z³;
dla czê¶ci 2: 1 000 000,00 z³;
dla czê¶ci 3: 4 000 000,00 z³;
dla czê¶ci 4: 1 000 000,00 z³.
UWAGA!
W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ warto¶ci te podlegaj± sumowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe
na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1) Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczenie o posiadanych uprawnieniach.
3) Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium w wysoko¶ci:dla czê¶ci 1: 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
dla czê¶ci 2: 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
dla czê¶ci 3: 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100)
dla czê¶ci 4: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z tre¶ci± SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-03
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujêcia wody w ¦wiêtokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
- Dostawa oleju napêdowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ¶cieków w Brzezinach gm. Morawica
- "Dostawa oraz monta¿ prozdrowotnego wyposa¿enia biurowego dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Zakup pojazdu s³u¿bowego dla Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy
wiêcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowo¶ci Wierzbica, gmina Koz³ów
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
- Rozwój Infrastruktury Wodoci±gowej w Gminie Ogrodzieniec
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Ksi±¿ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowo¶ciach Ksi±¿ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzêdowice, Gmina Ksi±¿ Wielki
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Wspó³czesnego w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ¶cie¿ki w Parku Pole Mokotowskie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.