eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Belsk DużySukcesywna dostawa kruszyw oraz piasku budowlanego do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszyw oraz piasku budowlanego do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a

1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa kruszyw oraz piasku budowlanego do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c034ba-d23c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050675/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa kruszyw i piasku budowlanego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia składa się z następujących pozycji:
• Dostawa kruszywa łamanego – tłucznia o frakcji 0-31,5 mm w ilości 400,00 Mg. Parametry dostarczanego kruszywa muszą spełniać normę PN-EN 13242
•Dostawa kruszywa łamanego – tłucznia o frakcji 31,5-63 mm w ilości 800,00 Mg. Parametry dostarczanego kruszywa muszą spełniać normę PN-EN 13242
•Dostawa piasku budowlanego płukanego w ilości 500,00 Mg
Nie dopuszcza się zaoferowania piasku rzecznego.

Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Kruszywa oraz piasek dostarczane będzie po telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego,
2. ilość jednorazowej dostawy wynosić będzie około od 25,00 do 100,00 Mg;
3. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ustalonym terminie od dnia zgłoszenia zapotrzebowania,
4. Do każdej odebranej partii zamówienia musi być dołączona deklaracja zgodności CE,
5. Kruszywa będą dostarczane na koszt Wykonawcy do bazy sprzętowo-transportowej Zamawiającego - Obwód Drogowy w Odrzywołku adres: Odrzywołek 8a 05-622 Belsk Duży
6. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru,
7. Wykonawca rozładuje dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
8. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych.
9. Zamawiający ma prawo do kontrolnego ważenia partii materiału. Zważenie pojazdu z kruszywem zostanie wykonane w obecności Przedstawiciela PZD w odległości do 1,5 km od siedziby Zamawiającego. Koszty przeważenia materiału ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 134070 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa grysów dolomitowych płukanych o frakcji 2/8 mm w ilości 600,00 Mg.
Grysy muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z normą PN- EN 13043 - „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.

Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Kruszywa oraz piasek dostarczane będzie po telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego,
2. ilość jednorazowej dostawy wynosić będzie około od 25,00 do 100,00 Mg;
3. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ustalonym terminie od dnia zgłoszenia zapotrzebowania,
4. Do każdej odebranej partii zamówienia musi być dołączona deklaracja zgodności CE,
5. Kruszywa będą dostarczane na koszt Wykonawcy do bazy sprzętowo-transportowej Zamawiającego - Obwód Drogowy w Odrzywołku adres: Odrzywołek 8a 05-622 Belsk Duży
6. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru,
7. Wykonawca rozładuje dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
8. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych.
9. Zamawiający ma prawo do kontrolnego ważenia partii materiału. Zważenie pojazdu z kruszywem zostanie wykonane w obecności Przedstawiciela PZD w odległości do 1,5 km od siedziby Zamawiającego. Koszty przeważenia materiału ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 88560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165840,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADURA Gierasińska Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482039895

7.3.4) Miejscowość: Kowala-Kolonia 12B

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76014,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82360,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76014,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADURA Gierasińska Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482039895

7.3.4) Miejscowość: Kowala-Kolonia 12B

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76014,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.