Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097554/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00100543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e5d9647-c658-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e5d9647-c658-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055275/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca budowie na działce nr 75/3 w m. Gaszowice gm. Syców prefabrykowanego budynku kontenerowego, spełniającego funkcje budynku sportowo – rekreacyjnego, wraz niezbędną infrastrukturą techniczną. W ramach zadania wykonane będą:
1) wykonanie płyty fundamentowej do posadowienia budynku sportowo – rekreacyjnego;
2) wykonanie prefabrykowanego kontenerowego budynku sportowo – rekreacyjnego;
3) wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej
w budynku;
4) wykonanie dojść i dojazdów;
5) wykonanie miejsc postojowych;
6) wykonanie hydrantu zewnętrznego;
7) budowa przyłączy: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczne;
8) niwelacje terenu wraz z dostosowaniem rzędnych do projektowanych obiektów.
2. Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1) Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
2) W przypadku wystąpienia takiej konieczności wykonania wszelkich ekspertyz technicznych lub do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie uchybień/odstępstw dot. wymagań budowlanych lub przeciwpożarowych przedmiotowej inwestycji oraz pozytywne ich uzgodnienie z właściwymi organami.
3) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni wszelkie serwisy i przeglądy wraz z niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania urządzeń wymianami części eksploatacyjnych wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. O terminach przeglądów, serwisów Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem.
4) Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Instrukcję bezpieczeństwa przeciwpożarowego sporządzoną przez osobę z odpowiednimi kwalifikacjami zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
5) Wykonawca przeszkoli wskazaną przez Zamawiającego osobę lub zespół osób w zakresie użytkowania bieżącego wszelkich urządzeń zapewniających funkcjonowanie obiektu.
6) W związku z koniecznością prowadzenia prac w pasie drogowym drogi wewnętrznej Wykonawca opracuje i uzgodni projekt zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia oraz uzyska zezwolenie zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego.
7) Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa dokona wszelkich czynności określonych przepisami prawa oraz wynikających z uzgodnień związanych z rozpoczęciem robót budowlanych (m. in. zawiadomienie właściwego organu o rozpoczęciu prac, zawiadomienie gestorów sieci itp.).
8) W związku z koniecznością uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie art. 55 ust 1 pkt 3 w związku z art. 55 ust 1b ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Wykonawca działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. Wykonawca wykona w imieniu Zamawiającego wszelkie czynności, uzyska wszystkie opinie i dokona wszelkich uzgodnień, pomiarów czy prób wymaganych przepisami prawa a niezbędnych do uzyskania skutecznego pozwolenia na użytkowanie.
9) Uwaga!
Załączona dokumentacja projektowa przedstawia całość zamierzenia, na które Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę nr Is-48/2022 z dnia 28.04.2022 r. Dokumentacja projektowa dla całego zamierzenia umieszczona jest w folderze „DOKUMENTACJA PROJEKTOWA – CAŁE ZAMIERZENIE”.
Z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu inwestycji całość zamierzenia została podzielona na etapy. Przedmiotowe postepowanie swym zakresem obejmuje Etap I opisany pod folderem „DOKUMENTACJA PROJEKTOWA – ETAP I”.
Wykonawcę obowiązuje zakres opisany w projekcie pn. „Projekt przetargowy”.
UWAGA!
Wykonawca dostarczy projekt techniczny architektoniczno – konstrukcyjny budynku kontenerowego do akceptacji Zamawiającego wraz z oświadczeniem projektanta konstrukcji posiadającego odpowiednie uprawnienia o wykonaniu projektu zgodnie z przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043831,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229507,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043831,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251608098
7.3.3) Ulica: Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Uciechów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043831,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla LO i ZSP w Sycowie, na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Zakup urządzeń sieciowych oraz serwera NAS w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.