Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00169323/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Sikorskiego, ul. Chodzieskiej i ul. Poznańskiej – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Czarnków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 6
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowurzad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Sikorskiego, ul. Chodzieskiej i ul. Poznańskiej – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-355dc31a-d68e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021180/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa ul. Sikorskiego, ul. Chodzieskiej i ul. Poznańskiej – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa ul. Sikorskiego, ul. Chodzieskiej
i ul. Poznańskiej w Czarnkowie – etap I, obejmująca ul. Sikorskiego (odcinek od ronda na Pl. Karskiego do skrzyżowania dróg - rozjazdu Poznań-Piła), zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją ZRiD nr 472/2020 z 07 sierpnia 2020 r.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- częściową rozbiórkę istniejących elementów dróg w niezbędnym zakresie,
- wycinkę kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
Uwaga – Pozwolenie nr 12/2021/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 25.01.2021 r. zezwalające na wycinkę czterech drzew o nr inwentarzowych: „3, 5, 6, 10” oraz grup krzewów o łącznej powierzchni 57 m2 wygasło w dniu 31.12.2021 r. Zamawiający jest w trakcie załatwiania formalności celem uzyskania nowego pozwolenia na wycinkę
w/w 4 szt. drzew i grupy krzewów. Wykonawca winien uwzględnić ten fakt,
przy planowaniu frontu robót.
- nasadzenia drzew oraz krzewów,
- rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej,
- rozbudowę skrzyżowań z istniejącymi ulicami,
- budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej,
- budowę chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
- budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
- budowę miejsc postojowych równoległych do jezdni o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
- budowę zatok autobusowych,
- wykonanie krawężników betonowych, oporników oraz obrzeży betonowych,
- wykonanie oznakowania poziomego, pionowego oraz elementów BRD.
Uwaga!
Realizacja inwestycji przebiegać będzie na terenie strefy ochrony konserwatorskiej pradziejowych, średniowiecznych i nowożytnych nawarstwień kulturowych miasta Czarnkowa, na obszarze zabytkowego układu urbanistycznego miasta Czarnkowa wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-719 z dnia 12.12.1990 r.,
ob. AZP 42-24 zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. a, art. 7 pkt 1, art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 282). Wykonawca zapewni udział osoby z uprawnieniami do kierowania badaniami archeologicznymi podczas wykonywania prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9740000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12094529,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9740000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawstwo, projekty i nadzory „WPN” Maciej Stasiak –
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943
7.3.3) Ulica: Toruńska 200
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Roboty branży elektrycznej (kolizje, oświetlenie – 100% zakresu) – nie znany na
etapie składania oferty
b) Roboty branży teletechnicznej (kolizje, kanał – 100% zakresu) – nie znany na etapie
składania oferty
c) Roboty branży sanitarnej – 50% zakresu
d) Roboty brukarskie (50% zakresu) – nie znany na etapie składania oferty
e) Oznakowanie (100% zakresu) – nie znany na etapie składania oferty
f) Zieleń (100% zakresu) – nie znany na etapie składania oferty
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9740000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-05INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie w latach 2025-2028
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIASTA CZARNKÓW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.