Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132913/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00151594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00168844/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00179293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Połańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7286711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Połańcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f215bf-bf2c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042503/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Połaniec w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.45.2023.TIB-4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5039256,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, z początkiem w rejonie ul. Krakowskiej Dużej w Połańcu, w kierunku ul. Zrębińskiej, następnie przejścia przez rzeki kierunku ul. Staszowskiej, dalej w rejonie ul. Wyzwolenia i ul. Zielińskiego z zakończeniem na Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Łęg. Nowy odcinek sieci uzbrojony będzie w studzienki czyszczakowe. W ramach zadania konieczna będzie modernizacja kilku istniejących pompowni i budowa nowych tłoczni.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1.1 Wykonanie dokumentacji projektowej tj:
a) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane lub dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych,
b) opracowanie ekspertyzy geotechnicznej wraz z wykonaniem badań geologicznych gruntu-jeżeli będą wymagane,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia i prawidłowej realizacji robót, w tym .m.in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwoleń wodnoprawnych- jeżeli będą wymagane, uzyskanie decyzji zwalniającej od zakazów określonych w ust. 1 pkt 1-5 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2022 r. poz. 2625 ze zm.),
d) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych,
e) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich
podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych,
f) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
f) wszelkie inne dokumenty i opracowania wymienione w załączonym PFU,
g) jak również dokumenty do odbioru robót i przekazania inwestycji do użytkowania-jeżeli będzie wymagane.
2.1.2 Wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
2.1.3 Wykonawca zapewni wszelkie konieczne materiały do realizacji inwestycji, w tym usunie ewentualne szkody powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz uporządkuje i odtworzy teren po zakończeniu robót, wraz z uporządkowaniem terenów przyległych i dróg dojazdowych.
2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego przed złożeniem dokumentacji na pozwolenie na budowę/zgłoszenia.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót.
2.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników.
2.5 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
2.6 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
7. Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
10. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
11. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min 60 miesięcy, a max 84 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5222000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6837299,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5222000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-GAZ''Zakład Robót Inżynieryjno Transportowych Czesław Sztuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290180201
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WOD-GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno-Transportowych Czesław Sztuk
jakie przetargi wygrała firma
"WOD-GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno-Transportowych Czesław Sztuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5222000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POŁANIEC
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.