eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Lyski w sezonie 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Lyski w sezonie 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBY KOMUNALNE GMINY W LYSKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363225054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skg@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.lyski.bip.gmina.pl/index.php?id=989

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jo.lyski.bip.gmina.pl/index.php?id=989

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Utrzymanie mienia komunalnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Lyski w sezonie 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f9d141-38c2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2021.ZUD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Lyski w sezonie 2021/2022. Niniejsza usługa obejmuje w szczególności usuwanie śniegu i oblodzeń z dróg, zajezdni przystankowych i placów oraz ich posypywanie materiałami do usuwania śliskości. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający przewiduje stałą miesięczną opłatę za utrzymanie w gotowości sprzętu przeznaczonego do akcji zimowego utrzymania dróg. Opłata naliczana będzie za pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku nie pełnego miesiąca (rozpoczęcie/zakończenie zimowego utrzymania dróg) zostanie obliczona proporcjonalnie za faktyczną ilość dni w gotowości.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi na obszarze sołectwa Adamowice, Bogunice, Dzimierz, Lyski, Nowa Wieś, Pstrążna, Raszczyce, Sumina, Zwonowice, Żytna.
3. Wykonanie usługi odśnieżania nastąpi do godz. 6.30 po nocnych opadach śniegu, a w razie wystąpienia opadów w ciągu dnia, do 3 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zimowe utrzymanie dróg w razie potrzeby w godzinach nocnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego na 08.11.2021 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Oferta wykonawcy nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym nie została złożona zgodnie z przepisami ustawy tj. art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, co w konsekwencji doprowadziło do jej odrzucenia na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Postępowanie zostaje unieważnione, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.