Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133069/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00149464/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu w zakresie budowy siłowni plenerowej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulic M. Wrocławczyka i B. Polaka we Wrocławiu, dz. nr 43/4, AM-35, obręb Plac Grunwaldzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu w zakresie budowy siłowni plenerowej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulic M. Wrocławczyka i B. Polaka we Wrocławiu, dz. nr 43/4, AM-35, obręb Plac Grunwaldzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f8ce1f-baf6-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/13/2022/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290844,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w zakresie budowy siłowni plenerowej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulic
M. Wrocławczyka i B. Polaka oraz wykonaniu nasadzeń zieleni i 36-miesięcznej pielęgnacji zieleni na terenie działki nr43/4, AM-35, Obręb Plac Grunwaldzki we Wrocławiu.
4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. do SWZ), w tym:
a) przedmiary robót;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) Projekt Budowlany,
d) Projekt Wykonawczy
e) Zaświadczenie WAiB nr 22968/2021 z dnia 09.09.2021r.
f) Pismo Miejskiego Konserwatora Zabytków nr MKZ.410.144.2021 z dn. 29.06.2021.
g) Opinia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZA.5183.665.2020.JB
z dnia 24.02.2020;
h) Projekt zieleni
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).
3) Harmonogram rzeczowo-finansowo -terminowy robót – załącznik nr 3a do umowy,
4) Harmonogram rzeczowo- terminowy pielęgnacji zieleni – załącznik nr 3b do umowy
Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania zagospodarowania wnętrza podwórzowego w całym zakresie prac wskazanym
w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do Zaświadczenia nr 22968/2021 z dnia 09.09.2021r
Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje także niezbędne prace w zakresie pielęgnacji zieleni w okresie gwarancji tj. 3 lata od momentu zakończenia robót związanych
z zagospodarowaniem podwórza.
5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
a. Roboty przygotowawcze i zagospodarowanie placu budowy,
b. Roboty zabezpieczające teren,
c. Rozbiórka ścieżki betonowej wraz z obrzeżami betonowymi oraz fragmentu nawierzchni betonowej
d. Wycinki krzewów,
e. Roboty ziemne i niwelacyjne związane z ukształtowaniem terenu,
f. Roboty fundamentowe pod urządzenia siłowni plenerowej,
g. wykonanie podbudów z kruszywa i wykończenie miałem kamiennym
h. Montaż obrzeży aluminiowych i betonowych według wskazań producenta
i. Montaż małej architektury,
j. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach budowlanych,
k. Nasadzenia,
l. Roboty odbiorowe,
m. Bieżące utrzymanie terenu,
n. Trzyletnia pielęgnacja,
b) Nadzór dendrologiczny w trakcie trwania robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77200000-2 - Usługi leśnictwa
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447179,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713059,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483736,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPES CITY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992720433
7.3.3) Ulica: Graniczna 22
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483736,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.