Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053752/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00054979/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja parku zabytkowego przy Pałacu Bukowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Karkonoskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Inwestycje
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230032097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757182415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@karkonosze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.karkonosze.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f773cbeb-b138-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja parku zabytkowego przy Pałacu Bukowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f773cbeb-b138-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011641/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewaloryzacji parku zabytkowego przy Pałacu Bukowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1492155,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego, „Rewaloryzacja parku zabytkowego przy Pałacu Bukowiec” w zakresie rzeczowym:
1) Zakres I – wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę dla Zakresu II
2) Zakres II – wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę.
Zakres planowanych prac winien uwzględniać, co najmniej:
1) prace konserwatorsko budowlane w obrębie stawu zabezpieczające przede wszystkim skarpę od drogi powiatowej i umożliwiające swobodne odprowadzenie wody,
2) przebudowę ścieżek spacerowych oraz alei parkowej będącej głównym dojściem do pałacu,
3) przebudowę systemu oświetlenia parku oraz montaż i inne prace związane z architekturą parkowo-ogrodową,
4) rewaloryzację trawników parkowych i wykonanie nasadzeń,
5) wykonanie dojazdu pożarowego z placem manewrowym.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami (dalej „PFU”).
3. Dokumentacja projektowa oraz realizacja robót budowlanych muszą być zgodne z zapisami dokumentacji zadania pn.: „Przebudowa i remont zabytkowego pałacu w Bukowcu na cele działalności kulturalnej”, na działce nr 331/11 w Bukowcu - obręb 0002, gm. Mysłakowice – „Projekt zagospodarowania terenu”, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ oraz decyzją wydaną przez Starostę Karkonoskiego w dniu 30.10.2023r nr 501/2023 „O zmianie pozwolenia na budowę” decyzji nr 517/2013 z dn.02.12.2013 r. zmienioną decyzjami 623/16 z dn.13.12.2016 r. i 254/2023 z dn.13.06.2023 r. - Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835351,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2050000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835351,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431
7.3.3) Ulica: Wojska polskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonanie projektu wraz z uzyskaniem pozwoleń
2. Roboty branży elektrycznej
3. Roboty branży ogólnobudowlanej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1835351,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.