Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207031/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00218050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania i konserwacji pojazdów służbowych użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowania i konserwacji pojazdów służbowych użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe0da85f-ed83-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest usługa serwisowania i konserwacji pojazdów służbowych użytkowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Warszawie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załącznikach: nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) i nr 2 (projektowane postanowienia umowy - wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2699,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11475,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2699,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarowa 33 Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012966259
7.3.3) Ulica: Towarowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-869
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadczył, że następujący zakres zamówienia:
˗ diagnostyka komputerowa pojazdów zamierza powierzyć podwykonawcy: Auto Wimar Centrum, al. Jerozolimskie 249B, 05-816 Michałowice, tel. /22/ 510 66 33 (2% wartości zamówienia);
˗ naprawa podzespołów pojazdów zamierza powierzyć podwykonawcy: ELEKTROSTART, ul. Karczewska 12a, 04-112 Warszawa, tel. /22/ 810 55 55, e-mail: elektrostart@elektrostart.pl (2% wartości zamówienia),
a pozostałą część zamówienia wykona osobiście.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (pkt 6.2 w sekcji VI oferty),
- cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (pkt 6.3 w sekcji VI oferty),
- cena lub koszt oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (pkt 6.4 w sekcji VI oferty),
stanowią sumę cen jednostkowych poszczególnych czynności serwisowych oraz cen brutto za jedną roboczogodzinę za przegląd okresowy i inne czynności serwisowe. Wartość umowy w ramach zamówienia podstawowego nie może być wyższa niż 285.360,00 zł brutto. Umowa zawiera zamówienie w ramach prawa opcji do kwoty 285.360,00 zł brutto. Rzeczywista liczba zlecanych w ramach umowy usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość umowy obejmująca: zamówienie podstawowe i zamówienie w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty brutto 570.720,00 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych oraz napraw mechanicznych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
- RDW w Parczewie - Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Parczewie w 2025 r.
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.