Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka ul. Kolejowej położonego na dz. o nr ew. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17 obręb 4 miasta Olsztynek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895195453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,153448,bb56abf9de0d45008eca2dcb0c7e9131.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka ul. Kolejowej położonego na dz. o nr ew. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17 obręb 4 miasta Olsztynek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c7e5d7-d0a5-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa odcinka ul. Kolejowej położonego na dz. o nr ew. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17 obręb 4 miasta Olsztynek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania opisanego w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa odcinka ul. Kolejowej położonego na dz. o nr ew. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17 obręb 4 miasta Olsztynek”.
2. Realizacja zadania pn. „Przebudowa odcinka ul. Kolejowej położonego na dz. o nr ew. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17 obręb 4 miasta Olsztynek” objęta umową nr 28/2024/A/144/114 z dnia 2 lutego 2024 r. o dofinansowanie w zakresie poprawy bezpieczeństwa drogowego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy odcinka nawierzchni jezdni wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników i parkingów na terenie osiedla mieszkaniowego w miejscowości Olsztynek, ul. Kolejowa, obręb 4, na dz. nr geod. 280/8, 302/1, 51/11, 303/1, 280/7, 27/17.
4. W ramach zadania zaplanowano:
1) przebudowę nawierzchni drogi o długości ok. 156 m wraz ze stanowiskami postojowymi zajmującymi ok. 449 m² powierzchni oraz budowę chodnika po obu stronach drogi o łącznej długości 168 m. Nawierzchnia jezdni, chodników oraz stanowisk postojowych ma zostać wykonana z kostki brukowej grubości 8 cm wraz z wymianą krawężników. Należy zastosować:
- podsypkę cementowo – piaskową gr. 3-4 cm 1:4;
- podbudowę zasadniczą z betonu C8/10 grubości 23 cm.
- wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą z gruntu stabilizacyjnego cementem grubości 15 cm.
2) wykonanie schodów zewnętrznych o szerokości 2,00 m, niezbędnych ze względu na powstałą różnicę wysokości pomiędzy poziomem krawędzi projektowanej drogi a zaprojektowanym chodnikiem biegnącym wzdłuż budynku mieszkalnego. Schody należy wykonać z płyt betonowych o wymiarach 7x50x50 cm. Jako obramowanie przewidziane są do wykonania po obu stronach bocznych stopni schodów murki oporowe prefabrykowane żelbetowe typu L. Do bocznych ścian murków oporowych zostaną zamocowane balustrady o wys. 110 cm, wykonane ze stali nierdzewnej Ø 80 mm.
3) budowę pięciu wpustów ulicznych wraz z przykanalikami deszczowymi do istniejącego kolektora deszczowego w ulicy kolejowej;
4) budowę oświetlenia drogi. Łączna długość trasy projektowanej linii kablowej 144 m;
5) budowę sieci telekomunikacyjnej wraz z przebudową istniejących kabli telekomunikacyjnych. Projektowane przyłącze zostanie wbudowane w postaci jednej typu AROT (lub równoważnych rur osłonowych dwudzielnych
z polietylenu wysokiej gęstości HDPE przeznaczonych do użycia jako mechaniczna osłona kabli i przewodów układanych w ziemi i na przestrzeniach otwartych) oraz studni, do której zostaną zaciągnięte kable światłowodowe.
5. Stan istniejący: Istniejąca nawierzchnia bitumiczna drogi osiedlowej znajduje się w złym stanie technicznym (miejscowy brak zaznaczenia spadów poprzecznych jedni, miejscowe uszkodzenia krawędzi nawierzchni).
Na całej nawierzchni jezdni występują nierówności w profilu podłużnym i poprzecznym oraz liczne spękania jezdni i krawężników betonowych. Nawierzchnia bitumiczna jezdni oraz występujących pojedynczych stanowisk postojowych jest odwadniana przez istniejący wpust kanalizacji deszczowej.
6. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu robót:
1) Roboty rozbiórkowe;
2) Roboty ziemne;
3) Krawężniki i obrzeża betonowe;
4) Podbudowa i nawierzchnia drogi;
5) Podbudowa i nawierzchnia parkingów;
6) Podbudowa i na wierzchnia chodników;
7) Schody terenowe;
8) Przykanaliki deszczowe do wpusty drogowe,
9) Budowa oświetlenia ulicznego;
10) Budowa sieci telekomunikacyjnej wraz z przebudową istniejących kabli telekomunikacyjnych
11) Tablica informacyjna dot. dofinasowania zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wykonanie i montaż – tablica o wymiarach 180 x 120 cm.)
7. Zamawiający posiada zaświadczenie z dnia 10 września 2021 r. numer BI-II.6743.13.31.2021.AO5 oraz następującą dokumentację projektową:
1) Projekt budowlany – branży drogowej;
2) Projekt budowlany – branży sanitarnej;
3) Projekt budowlany - branży elektrycznej;
4) Projekt budowlany – branży telekomunikacyjnej ;
5) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dla branż drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej).
8. Zamawiający udostępnia plan stałej organizacji ruchu. Zaznacza się jednak,
iż jest to tylko rysunek poglądowy i dopuszcza się jego zmiany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
9. W ramach realizacji powyższego zadania wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, uzgodnienia oraz wdrożenia stałej organizacji ruchu, w tym montażu znaków pionowych i poziomych, progu zwalniającego.
10. Zamawiający wymaga sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
11. Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dziennika budowy przeznaczonego do rejestracji w formie wpisów przebiegu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz wszelkich innych zdarzeń i okoliczności, zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do pomocy Zamawiającemu przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania w szczególności do przedstawienia dokumentów niezbędnych w celu zaakceptowania przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie wniosku o rozliczenie dofinasowania np. kosztorysów różnicowych lub powykonawczych, wyjaśnień co do przyjętych rozwiązań technologicznych innych dokumentów jakie okażą się niezbędne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199022,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715068,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199022,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391552456
7.3.3) Ulica: Zbożowa 47
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-806
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199022,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.