Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234540/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksową usługę prania wraz z odbiorem i dostawą prania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15de8886-dc4a-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksową usługę prania wraz z odbiorem i dostawą prania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15de8886-dc4a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040851/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksową usługę prania wraz z odbiorem i dostawą prania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 739200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, odplamianie, maglowanie, naprawa, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie (będących własnością Zamawiającego):
-kolorowa bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady)
-bielizna zakładowa (pidżamy, szlafroki itp.)
-koce, kołdry, poduszki, materace, pokrowce na materace, pokrowce na poduszki
-odzież wierzchnia pacjentów: spodnie dresowe, t-shirt, bluzy, swetry, koszule, bielizna osobista pacjentów
-firany, ręczniki, mopy, zasłony, worki, serwetki, bieżniki, parawany itp.
-odzież ochrona pracowników będzie oddzielnie pakowana w oznakowanym worku ( m.in.: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy)
-naprawy tj.: zszywanie, cerowanie, łatanie, przyszywanie troczków i guzików
Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi ok. 66.000 kg, a w skali jednego miesiąca ok. 5 500,00 kg suchego prania.
Szacunkowa ilość prania przez okres dwóch lat wynosi ok. 132.000,00 kg.
Zamówienie obejmuje:
3.1.1 Odbiór i transport brudnej bielizny
a) Odbiór brudnej bielizny z poszczególnych Odcinków Oddziału w poniedziałek, środa, piątek w godzinach 9.00 – 12.00, również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
Wykonawca zapewnia worki foliowe/ worki specjalistyczne wielokrotnego użytku w odpowiedniej ilości około 900 szt. miesięcznie do pakowania brudnej bielizny przez Zamawiającego w trzech kolorach.
Odcinek I – szary Odcinek II – niebieski Odcinek III – żółty
Worki czerwone – do bielizny zakaźnej (50 szt. miesięcznie)
b) Załadunek brudnej bielizny;
c)Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez
upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym
specyfikację asortymentowo- ilościową;
d)Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym
do transportu brudnej bielizny;
e)Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych;
f)Zamawiający będzie oddawał brudną bieliznę w workach odpowiednio oznakowanych kolorach:
3.1.2 Pranie brudnej bielizny
a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny z bielizną z innych placówek;
b)Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym);
c) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenie skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości;
d) Odzież ochrona pracowników powinna być prana w osobnym cyklu, z udziałem metod prania i środków o wysokiej jakości, które gwarantują trwałość materiału oraz niedopuszczenie do jego niszczenia i przebarwiania;
e) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, muszą być dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
f) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie;
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem;
h) Odzież wierzchnia pacjentów prana będzie w zależności od potrzeb z zastosowaniem prania wodnego lub chemicznego.
3.1.3 Dostawa i transport czystej bielizny
a) Czysta bielizna będzie dostarczana w poniedziałki, środy, piątki od godziny 7.00-9.00; również w długie weekendy i święta – do magazynu bielizny czystej (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
b) W tygodniowym cyklu nie mogą wystąpić kolejno trzy dni wolne od świadczenia usług pralniczych;
c) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny;
d) Rozładunek bielizny;
e) Czysta bielizna będzie dostarczana;
- posegregowana asortymentowo do magazynu czystej bielizny;
- zapakowana w worki foliowe (zgrzane, związane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem;
- odzież ochrona pracowników dostarczona uprasowana, złożona zapakowana w osoby worek foliowy i opisana: ODZIEŻ OCHRONA PRACOWNIKÓW;
- każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu(lub w przypadku „lekkiego” asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu);
f) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny powinno być dostarczone do Zamawiającego w workach foliowych odpowiednio oznakowanych kolorami: Odcinek 1; Odcinek 2; Odcinek 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831729121
7.3.3) Ulica: Szkolna 1B
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 909216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa sieci wodociągowej w m. Osiniec, Al. Dwunasta działki nr 60/34, 60/38
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno_postępowanie_2
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P Świątniki - Dębłowo w m. Dębłowo
- Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pralnicza
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- DZ.271.34.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
- Usługi pralnicze
- świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.