eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinZP/23/2023 Dostawa artyku³ów biurowych



Og³oszenie z dnia 2023-06-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
ZP/23/2023 Dostawa artyku³ów biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/21blt

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/23/2023 Dostawa artyku³ów biurowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1f0fa86-e011-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00268994

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00101529/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa artyku³ów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00187464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/23/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 1 - – przybory do pisania – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3a do SWZ;

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17469,43 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22296,29 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 3 – artyku³y papiernicze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3c do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10937,33 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 4 – papier - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3d do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33284,71 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 5 - akcesoria biurowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3e do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11571,20 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 6 – kalendarze i terminarze wojskowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3f do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 45689,17 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 7 – tablice korkowe, magnetyczno-sucho¶cieralne i sprzêt biurowy - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3g do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3540,90 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej:
Zadanie nr 8 – papier – S³u¿ba £±czno¶ci - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia
i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 3h do SWZ;
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: „Projekt umowy” stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32194,17 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14103,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22588,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14103,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ, £. DOBRODZIEJ

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Z.DOBRODZIEJ NIP 9551261132, £. DOBRODZIEJ NIP 9552015487

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649

7.3.3) Ulica: Kozia 18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-791

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14103,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21293,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 24019,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21293,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 31

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-313

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21293,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15532,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15728,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15532,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAPCOM S.C. Z. DOBRODZIEJ, £. DOBRODZIEJ

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Z. DOBRODZIEJ NIP 9551261132, £. DOBRODZIEJ NIP 9552015487

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649

7.3.3) Ulica: Kozia 18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-791

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15532,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30745,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38127,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30745,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORIS- PAPIER Prywatne Przedsiêbiorstwo Handlowo - Us³ugowe Arkadiusz Tokarewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690300615

7.3.3) Ulica: Przemys³owa 8b

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-216

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30745,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10764,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13970,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10764,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 31

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-313

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10764,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wykonawca zaoferowa³, ¿e wykona przedmiot zamówienia, w zadaniu nr 6 za kwotê: 38 559,37 z³, co stanowi 68,61% warto¶ci zamówienia powiêkszonej o nale¿ny podatek od towarów i us³ug, Zgodnie z art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy, je¿eli cena jest o 30% ni¿sza od warto¶ci zamówienia powiêkszonej o nale¿ny podatek o towarów i us³ug, Zamawiaj±cy ma obowi±zek wezwaæ Wykonawcê do z³o¿enia szczegó³owych, odpowiednio umotywowanych wyja¶nieñ. Zamawiaj±cy w dniu 15.05.2023 r. wezwa³ Wykonawcê MIRANEX Sp. z o.o. do z³o¿enia wyja¶nieñ w zakresie ra¿±co niskiej ceny. Zamawiaj±cy informowa³, ¿e na podstawie art. 226 ust.1 pkt 8 w zwi±zku z art. 224 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych bêdzie zmuszony odrzuciæ ofertê Wykonawcy, który nie z³o¿y wyja¶nieñ w wyznaczonym terminie lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca do wyznaczonego terminu nie udzieli³ wyja¶nieñ, w zwi±zku z tym oferta podlega odrzuceniu, jako oferta z ra¿±co nisk± cen±.

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8225,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9809,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8225,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER PIK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542461941

7.3.3) Ulica: Fordoñska 246

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-766

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8225,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23260,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27272,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23260,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORIS - PAPIER Prywatne Przedsiêbiorstwo Handlowo - Us³ugowe Arkadiusz Tokarewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690300615

7.3.3) Ulica: Przemys³owa 8b

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-216

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28314,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.