eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczewBudowa budynku wielorodzinnego na działce nr 1180/6 przy ul. Kasztanowej w Pszczewie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku wielorodzinnego na działce nr 1180/6 przy ul. Kasztanowej w Pszczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 13

1.5.2.) Miejscowość: Pszczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-330

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957492310

1.5.8.) Numer faksu: 957492312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabowski@pszczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pszczew.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku wielorodzinnego na działce nr 1180/6 przy ul. Kasztanowej w Pszczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f21ea679-0019-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001503/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kasztanowej w Pszczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153101/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3015815,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania planuje się do wykonania roboty budowlane w zakresie budowy budynku wielorodzinnego na działce nr 1180/6 przy ul. Kasztanowej w Pszczewie. Budynek mieszkalny wielorodzinny z 2 kondygnacjami nadziemnymi i podpiwniczeniem, o powierzchni zabudowy 397,08 m2, długości 2680 cm, szerokości 1470 cm, kubaturze 4014,62 m3, z 12 mieszkaniami (parter 6 mieszkań, poddasze użytkowe 6 mieszkań), w podpiwniczeniu pomieszczenia lokatorskie oraz kotłownia gazowa. Zagospodarowanie terenu na zewnątrz obiektu: ciąg pieszo jezdny z parkingami, wiata na odpady.
Powierzchnie użytkowe budynku: parteru 290 m2 + komunikacja 37,6 m2, poddasza użytkowego 250,9 m2 + klatka schodowa i komunikacja 36,9 m2, piwnicy 323 ,5 m2 pomieszczeń lokatorskich, 22,2 m2 korytarz, 40 m2 klatka schodowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3991110,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5288555,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3991110,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MHMPAECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951410421

7.3.3) Ulica: ul. B. Chrobrego 20B

7.3.4) Miejscowość: Międzychód

7.3.5) Kod pocztowy: 64-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - Instalatorstwo i Pomiary Elektryczne Paweł Jenek Dzięcielin 37H, 64-400 Międzychód NIP 595-134-99-57, Roboty sanitarne - A.Z.AGORA Kubisiak Grupa SPS Sp. J. ul. Sikorskiego 37, 64-400 Międzychód, NIP 595-000-04-83


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3991110,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.