eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego
pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f29e5e25-d09a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego
pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29e5e25-d09a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Budowa mieszkań komunalnych w gminie Kłecko/B3.5.1. Inwestycje w energooszczędne budownictwo mieszkaniowe dla gospodarstw domowych o niskich i średnich dochodach - Krajowy Plan Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie dotyczy pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych realizowanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

2) Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w SWZ.

3) Przez użyte w SWZ określenie „Inżyniera Kontraktu” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację inwestycji zgodnie:
- z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.),
- z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
- z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
- z Kodeksem Cywilnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.),
- warunkami określonymi w SWZ.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale nr V

5) Termin wykonania zamówienia:

1. Termin końcowy realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2026 r., przy czym Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z art. 436 pkt 1 Pzp wskazanie konkretnej daty jest uzasadnione charakterem zadania, a w szczególności okresem realizacji projektu w ramach zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmiany końcowego terminu realizacji nadzorowanego Kontraktu. W przypadku zmiany terminu realizacji Kontraktu Inżynier Kontraktu nie może odmówić wykonania usługi nadzoru na okres dłuższy, tj. do czasu, kiedy Kontrakt zostanie zakończony i odebrany.

3. Od momentu zakończenia inwestycji, czyli daty podpisania odbioru końcowego dla Wykonawcy Kontraktu należy uwzględnić okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) udzielony przez Wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych, w którym Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji.

4. Koszty dostępności, o której mowa w ust. 2, oraz pracy w okresie gwarancyjnym winny być wliczone w cenę oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 690.000,00 zł brutto.

W niniejszym postepowaniu złożono 3 oferty:

1. Home Development Sp. z o.o., ul. Opolska 43 lokal 4, 52-010 Wrocław, 367.770,00 zł
2. Agencja Inwestycyjna TERRA Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k. (TERRA), ul. Botaniczna 24/3, 60-586 Poznań, 962.967,00 zł
3. BBC Best Building Consultants Sp. z o. o. Sp. k., Al. Jerozolimskie, 02-326 Warszawa, 463.056,00 zł

Oferty nr 1 i 3 podlegają odrzuceniu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.