Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213414/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego
pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f29e5e25-d09a-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnegopn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29e5e25-d09a-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa mieszkań komunalnych w gminie Kłecko/B3.5.1. Inwestycje w energooszczędne budownictwo mieszkaniowe dla gospodarstw domowych o niskich i średnich dochodach - Krajowy Plan Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie dotyczy pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych realizowanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2) Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w SWZ.
3) Przez użyte w SWZ określenie „Inżyniera Kontraktu” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację inwestycji zgodnie:
- z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.),
- z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
- z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
- z Kodeksem Cywilnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.),
- warunkami określonymi w SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale nr V
5) Termin wykonania zamówienia:
1. Termin końcowy realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2026 r., przy czym Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z art. 436 pkt 1 Pzp wskazanie konkretnej daty jest uzasadnione charakterem zadania, a w szczególności okresem realizacji projektu w ramach zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmiany końcowego terminu realizacji nadzorowanego Kontraktu. W przypadku zmiany terminu realizacji Kontraktu Inżynier Kontraktu nie może odmówić wykonania usługi nadzoru na okres dłuższy, tj. do czasu, kiedy Kontrakt zostanie zakończony i odebrany.
3. Od momentu zakończenia inwestycji, czyli daty podpisania odbioru końcowego dla Wykonawcy Kontraktu należy uwzględnić okres gwarancji i rękojmi (60 miesięcy) udzielony przez Wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych, w którym Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany uczestniczyć w czynnościach związanych z przeglądami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji.
4. Koszty dostępności, o której mowa w ust. 2, oraz pracy w okresie gwarancyjnym winny być wliczone w cenę oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 690.000,00 zł brutto.W niniejszym postepowaniu złożono 3 oferty:
1. Home Development Sp. z o.o., ul. Opolska 43 lokal 4, 52-010 Wrocław, 367.770,00 zł
2. Agencja Inwestycyjna TERRA Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k. (TERRA), ul. Botaniczna 24/3, 60-586 Poznań, 962.967,00 zł
3. BBC Best Building Consultants Sp. z o. o. Sp. k., Al. Jerozolimskie, 02-326 Warszawa, 463.056,00 zł
Oferty nr 1 i 3 podlegają odrzuceniu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.