Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00338022/01 - Wynik z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269169
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00256159/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00097979/22/P
Po zmianie:
2022/BZP 00097979/24/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych oraz uzasadnionej potrzeby.
2. Termin realizacji prawa opcji nie będzie dłuższy niż 45 dni od daty wysłania przez Zamawiającego Zawiadomienia o uruchomieniu opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 6 m-cy od daty zawarcia Umowy.
3. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji dla części 1 jest dostawa przenośnych dysków wewnętrznych, w tym:
1) dysk serwerowy 4TB do pracy ciągłej w ilości 10 sztuk,
2) dysk SSD 480 GB M.2 NVME w ilości 9 sztuk,
3) dysk wewnętrzny HDD 1 TB w ilości 18 sztuk,
4) dysk wewnętrzny HDD 2 TB w ilości 18 sztuk,
5) dysk wewnętrzny HDD 4 TB w ilości 18 sztuk,
zgodnych z asortymentem zawartym w ofercie Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych oraz uzasadnionej potrzeby.
2. Termin realizacji prawa opcji nie będzie dłuższy niż 45 dni od daty wysłania przez Zamawiającego Zawiadomienia o uruchomieniu opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 6 m-cy od daty zawarcia Umowy.
3. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji dla części 1 jest dostawa przenośnych dysków wewnętrznych, w tym:
1) dysk serwerowy 4TB do pracy ciągłej w ilości 10 sztuk,
2) dysk SSD 480 GB M.2 NVME w ilości 9 sztuk,
3) dysk wewnętrzny HDD 1 TB w ilości 38 sztuk,
4) dysk wewnętrzny HDD 2 TB w ilości 28 sztuk,
5) dysk wewnętrzny HDD 4 TB w ilości 28 sztuk,
zgodnych z asortymentem zawartym w ofercie Wykonawcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych oraz uzasadnionej potrzeby.
2. Termin realizacji prawa opcji nie będzie dłuższy niż 45 dni od daty wysłania przez Zamawiającego Zawiadomienia o uruchomieniu opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 6 m-cy od daty zawarcia Umowy.
3. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji dla części 3 jest dostawa nw. akcesoriów, w tym:
1) przewód (adapter) RS-232 – USB (typu A) w ilości 9 sztuk,
2) przewód (adapter) DVI - DisplayPort w ilości 9 sztuk,
3) przewód (adapter) HDMI - DVI w ilości 57 sztuk,
4) przewód HDMI 1.4, długość 20m w ilości 5 sztuk,
5) przewód (adapter) HDMI – VGA w ilości 47 sztuk,
6) kamera internetowa w ilości 40 sztuk,
7) zewnętrzna karta sieciowa USB-RJ45 w ilości 47 sztuk,
8) zewnętrzna bezprzewodowa karta sieciowa USB w ilości 200 sztuk,
9) zewnętrzna stacja dokująca do dysków HDD SATA w ilości 37 sztuk,
10) zewnętrzna stacja dokująca do dysku M.2 PCIe w ilości 15 sztuk,
11) zewnętrzna nagrywarka Blu-Ray w ilości 60 sztuk,
12) przejściówka adapter do dysków 2.5" na 3.5" w ilości 36 sztuk,
zgodnych z asortymentem zawartym w ofercie Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w przypadku posiadania środków finansowych oraz uzasadnionej potrzeby.
2. Termin realizacji prawa opcji nie będzie dłuższy niż 45 dni od daty wysłania przez Zamawiającego Zawiadomienia o uruchomieniu opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 6 m-cy od daty zawarcia Umowy.
3. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji dla części 3 jest dostawa nw. akcesoriów, w tym:
1) przewód (adapter) RS-232 – USB (typu A) w ilości 9 sztuk,
2) przewód (adapter) DVI - DisplayPort w ilości 9 sztuk,
3) przewód (adapter) HDMI - DVI w ilości 57 sztuk,
4) przewód HDMI 1.4, długość 20m w ilości 5 sztuk,
5) przewód (adapter) HDMI – VGA w ilości 47 sztuk,
6) kamera internetowa w ilości 190 sztuk,
7) zewnętrzna karta sieciowa USB-RJ45 w ilości 47 sztuk,
8) zewnętrzna bezprzewodowa karta sieciowa USB w ilości 200 sztuk,
9) zewnętrzna stacja dokująca do dysków HDD SATA w ilości 37 sztuk,
10) zewnętrzna stacja dokująca do dysku M.2 PCIe w ilości 15 sztuk,
11) zewnętrzna nagrywarka Blu-Ray w ilości 60 sztuk,
12) przejściówka adapter do dysków 2.5" na 3.5" w ilości 36 sztuk,
zgodnych z asortymentem zawartym w ofercie Wykonawcy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
298208,94
Po zmianie:
316826,83
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-22 12:00
Po zmianie:
2022-07-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-22 12:30
Po zmianie:
2022-07-26 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-20
Po zmianie:
2022-08-24
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz pozostałego wyposażenia w ramach projektu "W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie"
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- DOSTAWA PENDRIVÓW NA POTRZEBY PROJEKTU "UNIWERSYTETU RÓWNYCH SZANS 2"
- Cyfryzacja Szkoły Podstawowej w Dobroniu w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "Szkoła na 5 z Plusem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.