Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00191754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00203474/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00207426/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39d61748-de82-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/26/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek zlokalizowany na terenie SP ZOZ w Jarosławiu
A. Przewidywany zakres robót
Roboty wykonywane w budynku parter, I piętro, II piętro oraz III piętro.
Roboty wykonywane wg. projektu „Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa z instalacją wentylacji budynków magazynowych na budynki ochrony zdrowia wraz z nadbudową i rozbudową oraz instalacjami elektryczną, c.o.” wg autorstwa Zakładu Usług Projektowych Kałamarz Grzegorz zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwolenie na budowę Nr 81/2018 znak AB-AAB.6740.62.2019 z dnia 31.01.2019r. oraz decyzji konserwatorskiej IRN-II.5152.373.2018.PG z dnia 11.01.2019r. oraz Projektu zamiennego wykonanego przez Pracownię Projektową Jakub Cybulski ul. Sąsiedzka 5, 37-500 Jarosław.
Zakres robót do wykonania w aktualnym przetargu:
- roboty niezbędne do wykonania w kondygnacji parteru, I piętra, II piętra oraz III piętra w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej (bez kosztu lamp w budynku wysokim)
1. Prace remontowe w tym:
1.1. Modernizacja pomieszczeń wewnętrznych parter, I piętro, II piętro oraz III piętro
• Prace wykończeniowe wszystkich kondygnacji:
- Roboty rozbiórkowe,
- Roboty murarskie,
- Roboty posadzkarskie,
- Roboty ścienne,
- Montaż stolarki,
- Wykończenie schodów zewnętrznych,
• Wykonanie instalacyjnych na wszystkich kondygnacjach:
- Instalacja elektryczna, teletechniczna,
- Instalacja wod.-kan.
- Instalacja wentylacji mechanicznej
- Instalacja odgromowa
Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie warsztatów zlokalizowanych w budynku oraz nie mogą stwarzać utrudnień w dostępie i dojeździe do budynku.
1. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262620-3 - Ściany nośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5449059,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6135799,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5449059,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Korytko EL-PER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920
7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 26
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MK Budowy sp.zo.o. Tyniowice 66, 37-565 Roźwienica udostępnia doświadczenie polegające wykonaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego swoim zakresem roboty wykończeniowe, sanitarne i elektryczne w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 PLN brutto, w zakres której wchodziły roboty budowlane wykończeniowe, sanitarne i elektryczne.
W związku z udostępnieniem swoich zasobów, na których polega Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, zrealizuję następujący zakres robót jako podwykonawca: prace wykończeniowe- wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach, a także instalację wentylacyjną oraz montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych. Roboty planujemy wykonać w miesiącach wrzesień-listopad 2023 r.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5449059,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2024 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.